جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
۰ |
۰
سولشائر اعتراف کرد: لیورپول شایسته این پیروزی بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر بعد از شکست سنگین منچستریونایتد از لیورپول، اعتراف کرد رقیب شایسته پیروزی بوده است.

خبرورزشی - اوله‌گنار سولشائر سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست سنگین تیمش مقابل لیورپول گفت که حریف شایسته این پیروزی بود.

سرمربی منچستریونایتد در پایان این دیدار بیان کرد: «ما بازی را خوب شروع کردیم و باید بیشتر از یک گل در همان مقطع آغازین بازی به لیورپول می‌زدیم. به هر حال باید از این شکست درس‌هایی بگیریم. ما عالی بازی کردیم اما وقتی توپ را از دست می‌دهیم، بیش از اندازه عقب می‌کشیم. ما به لیورپول اجازه دادیم تا بازی‌ خودش را انجام دهد. بدترین زمان برای گل خوردن، وقت‌های تلف‌شده در نیمه اول یا نیمه دوم و آغاز نیمه دوم است. ما در این بازی ۳ گل تقدیم به لیورپول کردیم که حداقل ۲ گل آنها به این شکل به ثمر رسید. وقتی ما دومین گل‌مان را زدیم و نتیجه ۳ بر ۲ شد، موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل سوم داشتیم و باید از آنها استفاده لازم را می‌بردیم که اینطور نشد. لحظات کلیدی این بازی علیه ما بود. به هر حال فکر می کنم که لیورپول شایسته پیروزی مقابل ما بود.»

سولشائر در واکنش به تأثیر غیبت مدافع اصلی تیمش گفت: «در مورد غیبت هری مگوایر هم باید بگویم که او بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. او از زمانی که به منچستریونایتد پیوسته، فوق‌العاده بوده است، از این‌رو جای خالی او را حس می‌کنیم. به هر حال هری فعلاً نمی‌تواند ما را همراهی کند و باید با این موضوع کنار بیاییم. ما به اندازه کافی بازیکن خوب داریم که بتوانیم با نبود مگوایر هم به بازی خود ادامه بدهیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی