نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
۲ |
۵
چه کسانی بعد از دربی تست دوپینگ می‌دهند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای تست دوپینگ سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قبل از دربی کلی سر و صدا کرد.

خبرورزشی - در این زمینه مسئولان کمیته ضد دوپینگ توضیحات لازم را ارائه دادند و شنیدیم قرار است بلافاصله بعد از دربی هم دو بازیکن از هر تیم برای انجام تست دوپینگ انتخاب شوند که طبعا این مسئله بر اساس قرعه مشخص خواهد شد.

بعد از بازی با سپاهان هم یکی از مسئولان کمیته ضد دوپینگ توضیح داد که انتخاب سیدجلال هیچ ربطی به سن او و مدل بازی اش ندارد و بر اساس قرعه انتخاب شده است.

همان‌طور که می‌دانید سالها قبل که فرهاد مجیدی هنوز فوتبال بازی می‌کرد، در چند بازی پیاپی برای انجام تست دوپینگ انتخاب شد که به این قضیه اعتراض کرد همان زمان هم مسئولان مربوطه مدعی بودند که نفرات بر اساس قرعه انتخاب می‌شوند اما مجیدی می‌گفت این چه قرعه ای است که بلافاصله پس از هر بازی نام من از آن بیرون می‌آید؟

گفتنی است سیدجلال حسینی هم در جایی عنوان کرده هیچ مشکلی برای انجام تست دوپینگ ندارد و هر وقت بر اساس قرعه اسمش در بیاید، حاضر است تست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استارت ۱۰۰ متری دقیقه ۹۵ مقابل ذوب IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    مطمئنن مشکلی با تست دوپینگ نداره ، اونی هم که اولش با خواهش و بعد با فحاشی و درگیری فیزیکی تلاش میکنه از دادن تست فرار کنه من هستم.
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      خوبه بازیکن خودشون گفت دوپینگ کردیم آقای م ا حالامیخوان چی روثابت کنن خداعالمه این وصله هابه سیدجلال نمیچسبه سالم زندگی میکنه فوتبال حرفه ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی