نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
۵ |
۴
زور مجیدی از یحیی بیشتر است/ فرهاد کی‌روش شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی می‌توانیم با پارتی‌بازی‌ها مقابله کنیم که شایسته سالاری جای آن را بگیرد نه این که دکتر فیزیوتراپ را اخراج کنیم و دکتر زیبایی و دندانپزشک بیاوریم.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی با حمله‌ای تند علیه مدیران باشگاه استقلال و مدیران وزارت ورزش گفته است که اجازه ورود یک پشه اضافی را به باشگاه استقلال نمی دهد. او در اولین اقدام چند نفر از اعضای کادر باشگاه را از روی نیمکت اخراج کرد و حالا پا را فراتر گذاشته و می‌گوید به جز سرپرست تیم بقیه نفرات باید با نظر او انتخاب شوند.

جنگ فرهاد و هیئت مدیره استقلال در حالی قبل از دربی داغ شد که بعد از دربی رفت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم اولتیماتومی به وزارت ورزش داده بود اما یحیی موفق نشد کاری در مورد رسول پناه کند و زور فرهاد در این موضوع از یحیی بیشتر بود.

کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران نیز قصد داشت در اقدامی عجیب مدیر رسانه تیم ملی را از پرتغال بیاورد ولی این کار ممکن نبود و برای این پست باید فردی ایرانی انتخاب می شد که با فرهنگ و ادبیات ایرانی آشنا باشد.

البته کی‌روش تنها با مدیر رسانه تیم ملی مشکل نداشت و با علیرضا اسدی و محمد نبی دبیر کل‌های فدراسیون، محمد گودرزی وزیر ورزش، عباس ترابیان سرپرست تیم ملی، علی خطیر معاون دبیر کل، امیر عابدینی رئیس اقتصادی فدراسیون، افشین پیروانی سرپرست تیم و ... به مشکل خورد و نفرات زیادی را از کار برکنار کرد.

در فوتبال ایران تنها کی‌روش بود که به پشتوانه حمایت مردم و رسانه‌های طرفدارش قدرتمند شده بود و زورش می رسید تا با مدیران جدال کند. حالا مجیدی هم شده کی‌روش استقلال که به پشتوانه محبوبیتش در نزد هواداران این تیم برای مدیران باشگاه خط و نشان می کشد و هر کاری دلش می خواهد می کند.

در استقلال و پرسپولیس افراد زیادی با رابطه وارد می شوند و این موضوع اتفاقی طبیعی خواهد بود و از گذشته نیز شاهد این تصمیمات بوده ایم اما وقتی می توانیم با این پارتی بازی‌ها مقابله کنیم که شایسته سالاری جای آن را بگیرد نه این که دکتر فیزیوتراپ را اخراج کنیم و فقط برای اختلاف و لجبازی دکتر زیبایی و دندان پزشک بیاوریم.

در مبارزه با انتخاب‌های دستوری باید شایسته سالاری را ایجاد کرد که نه کی‌روش دنبال آن بود و نه مجیدی در پی این امر است و اختلافات اخیر همگی فقط یک لجبازی است که به تیم استقلال ضربه خواهد زد و تمرکز این تیم را از بین می برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تاج IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    واقعا متسفم واسه خبرورزشی که این چنین یکطرفه فرهاد و استقلال رو میکوبه ..جالبه همین دکتر که مدارکش دیشب رونمایی شد چندین سال در تیم ملی جوانان و امید بوده ..اما اونموقع یا خبرورزشی خواب بوده ... یا فقط دشمن فرهاده
    • خطاب به هوادار تاج IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      مدارک پروانه مطب دکتر هم که رو.کردین نوشته جراحی فک و صورت ..البته با فشار از بالا هراتیان دکتر مسئول دوپینگ تون و.قبول کرده ....به اسطوره قلابی تون بگید تنها دوپینگ خالی کافی نیست تیم باید تاکتیک و تکنیک داشته باشه
  • ن IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    نویسنده این محملات وجود نداشته اسمش رو پای نوشته اش بزاره؟ هویت نویسنده مشخصه ویحتمل ازهمون ناهاربخوران برانکو و زخم خورده ازکیروش زور یحیی به وزارت ورزش نرسید ؟!!! نویسنده بره دنبال مجسمه قدیس ساختن ازبابا مسعود و برانکو و یحیی وخانم دکتربرند مطهر مستقل! واسه طاقچه خونشون .دهه شصت وهفتاد نیست که با این نوشته های سرتا پا تناقض بتونه جهت بده به افکارعمومی وبا وجود شبکه های اجتماعی وآگاه ترشدن مردم بازارش بدجور کساده
  • بهروز نبوی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    نویسنده این خبر فقط داره جوسازی می‌کنه و قصد تخریب مجیدی داره..جالب اینجاست دخالت های وزارت ورزش در کوچکترین مسائل باشگاه نمی‌بینه...چرا باید هراتیان پزشک استقلال تعیین کنه...چرا باید مشاوره وزارت مدیر رسانه تعیین کنه....مجیدی فرزنده استقلال و مطمئنم باشد بد یا ضرر استقلال نمی‌خواد اون میخواد همه باهاش هماهنگ باشند که تیم موفق بشه و همه مربی های بزرگ دنیا هم یک تیم هماهنگ باهاشونه که موفق میشن
  • فری امپرازول IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    معلومه کسیکه بتونه 9 بار ارز نیمایی بگیره و تو کار واردات جک3d باشه زورش از یحیی بیشتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی