نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یوونتوس – اینتر؛ دربی مرگ و زندگی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نبرد مرگ و زندگی در تورین برای یوونتوس، نبرد با اینتر در دربی ایتالیا خواهد بود چرا که برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باید این بازی را ببرند.

خبرورزشی - امشب یوونتوس از ساعت ۲۰:۳۰ در دربی ایتالیا میزبان یوونتوس خواهد بود. سرنوشت آندره‌آ پیرلو در باشگاه یوونتوس در گروهی نبرد با آنتونیو کونته مربی سابقش است.

یوونتوس؛ نفس‌های آخر
به نظر می‌رسد دیگر هیچ‌جای دفاعی باقی نمانده و آندره‌آ پیرلو برکنار خواهد شد. یوونتوسِ پیرلو نفس‌های آخر را می‌کشد، چرا که اگر به لیگ قهرمانان اروپا نرسند اتفاق ناگواری رخ خواهد داد و باشگاه ضرر زیادی خواهد کرد. حتی با وجود حمایت برخی از مدیران، بعید است در صورت پیروز نشدن در دربی ایتالیا، پیرلو حفظ شود. امشب دربی برای پیرلو و شاگردانش بازی مرگ و زندگی خواهد بود. امیدوار به لغزش آتالانتا، میلان و ناپولی و رسیدن به جمع ۴ تیم هستند.

اینتر؛ شیشه عمر بانوی‌پیر
عجیب است که شیشه عمر یوونتوس و آندره‌آ پیرلو به دست آنتونیو کونته افتاده. حالا اینتر که قهرمان شده و برایش نتیجه این بازی فرقی نمی‌کند، می‌خواهد یک فاجعه را برای یوونتوس رقم بزند. اینتر این فصل تیمی فوق‌العاده بوده و از ژانویه هم شکست نخورده‌اند. یعنی یووه باید تیمی را ببرد که حالا خیلی با باخت غریبه شده. کونته تیمی تحسین‌برانگیز ساخته و می‌رود که در دربی شایستگی‌های خودش و اینتر را ثابت کند.

آخرین جدال
در مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا، نبرد برگشت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با توجه به برد یوونتوس مقابل اینتر در بازی رفت، بانوی‌پیر فینالیست شد.

آمار بازی
۲۵۴) در ۲۵۴ دربی ایتالیا، یوونتوس ۱۱۳ برد داشته و ۷۸ بازی را اینتر برده. ۶۳ بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.
۱۷۵) در تاریخ سری A ایتالیا، ۱۷۵ نبرد بین یوونتوس و اینتر برگزار شده که بیانکونری ۹۲ برد و نراتزوری ۵۹ برد داشته‌اند.
۱۰) در ۱۰ دربی ایتالیای آخر اینتر فقط یک مرتبه برنده شده. ۶ بازی را یوونتوس برده و ۳ بازی مساوی شده است.
۶۹) هواداران یوونتوس و اینتر در فوتبال ایتالیا کری‌خوانی زیادی دارند. ۶۹ جام یووه برده و ۴۰ جام اینتر. در سری A هم یوونتوس ۳۶ جام برده در حالی که اینتر این فصل تعداد جام‌هایش را به عدد ۱۹ رساند.
۸) آخرین مرتبه اینتر ۸ سال و نیم قبل در زمین یوونتوس پیروز شد. آن دیدار از رقابت‌های سری A را نراتزوری ۳ بر یک برد. پس از آن ۹ بازی متوالی خانگی را یوونتوس از اینتر نباخت.
۳۱) اینتر با ۳۱ گل خورده بهترین خط دفاعی این فصل سری A را در اختیار داشته. ۸۲ گل هم زده‌اند و در پی رسیدن به آتالانتای ۸۶ گله هستند.
۲۸) کریستیانو رونالدو با وجود ناکامی یوونتوس خوب گل زده. با ۲۸ گل زده به احتمال فراوان آقای‌گل خواهد شد، چرا که روملو لوکاکو و لوئیس موریل نزدیک‌ترین رقبا ۲۲ گل زده‌اند.

مصدومان و محرومان
فدریکو کیزا و مریح دمیرال مصدومان یوونتوس هستند که شاید به این بازی برسند. اما در سمت مقابل آرتورو ویدال و الکساندر کولاروف قطعاً نمی‌توانند در ترکیب اینتر قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی دو تیم
یوونتوس:
بوفون، دانیلو، دی‌لیخت، کیلینی، ساندرو، کوادرادو، آرتور، رابیو، کیزا، دیبالا و رونالدو
اینتر: هاندانوویچ، اشکرینیار، دی‌فرای، باستونی، حکیمی، پریشیچ، بارلا، بروزوویچ، اریکسن، مارتینس و لوکاکو
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی