نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
۰ |
۰
ترک‌ها به دنبال مربی تیم ملی آلمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو که در پایان حضورش در تیم ملی آلمان می‌خواهد به فوتبال باشگاهی برگردد و فنرباغچه برای جذب وی تلاش می‌کند.

خبرورزشینشریه «اکیپ» فرانسه گزارش داد که مدیران باشگاه فنرباغچه ترکیه در تلاش هستند تا یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان که قرار است ۳ ماه دیگر به کار خود در این تیم پایان دهد پیشنهاد همکاری ارائه دهند.

یواخیم لو تابستان امسال پس از پایان کار تیمش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به بیش از ۱۴ سال حضور خود روی نیمکت ژرمن‌ها پایان می‌دهد و احتمالاً هم سکان هدایت تیم را به هانسی فلیک سرمربی حال حاضر تیم بایرن مونیخ تحویل خواهد داد. لو تمایل دارد مربیگری روزمره در رده باشگاهی را از سر بگیرد برای انجام این کار هم کم پیشنهاد ندارد.

این نشریه فرانسوی با استناد به گزارش روزنامه «فاناتیک» ترکیه نوشته که لو که در پایان حضورش در تیم ملی آلمان که پایان یورو ۲۰۲۰ خواهد بود، می‌خواهد به فوتبال باشگاهی برگردد و فنرباغچه هم با آگاهی از همین موضوع برای جذب وی تلاش خواهد کرد.

نکته جالب این که لو قبل از این که تبدیل به یک مربی مطرح در سطح اول فوتبال جهان شود، فصل ۱۹۹۹-۱۹۹۸ سرمربی تیم فنرباغچه بوده و تیمش در پایان در رده سوم لیگ ترکیه جای گرفت.

این تیم که اکنون در رده سوم جدول سوپرلیگ ترکیه است در ماه مارس ارول بولوت را برکنار کرد و از آن زمان تا کنون امره بلوزوغلو، مدیر ورزشی باشگاه به صورت موقت هدایت تیم را برعهده داشته است.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی