تصویری از آخرین توصیه‌های مرحوم پورحیدری به سرمربی جوان استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی جوان استقلال با مربیان بزرگی در این تیم همچون مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی کار کرده و تجربه اندوخته است.

خبرورزشی - این عکس مربوط به دهه ۷۰ است و مرحوم منصور پورحیدری، آخرین توصیه ها را قبل از ورود فرهاد مجیدی به داخل زمین به سرمربی حال حاضر استقلال انتقال می‌دهد.

فرهاد مجیدی مربی جوانی است که این روزها باید از تجربیات سال‌ها کار کردن کنار بزرگانی چون مرحوم پورحیدری و مرحوم حجازی نهایت استفاده را ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد تنهاست IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    افتادگی آموز اگر طالب فیضی .........فرهاد فرزند رشید استقلاله همیشه با نمرات بالا و سطحی بالا در استقلال بازی کرده در عرصه مربیگری هم بخوبی و صحیح کلاسها و مدارج رو طی کرده اما خودش بهتر از همه میدونه که فوتبال ایران جدای از مسائل فنی وتاکتیکی مسائل کناری و حاشیه و دخالتهای دیگران تا مداخله سایر ارگانها !! رو در بر داره این همه فشار برای جوانی مثل فرهاد طاقت فرساست و مطمئنا از بار فنی و پیاده کردن افکارش در کنار زمین و حین بازی میکاهد وجود فرد باتجربه و میدان دیده در کنار او و روی نیمکت استقلال از واجبات است اگر فردا هم اینکار صورت بگیرد بازهم دیر است او و ما هواداران فقط باید منتظر پائین آمدن رتبه استقلال در جدول باشیم مدیران دلسوز استقلال بی گمان امروز نقش مهم و بزرگی در پیشبرد اهداف استقلال فرهاد مجیدی خواهند داشت تا دیر نشده حرکت کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی