نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عزیزی خادم برای برخورد با خاطیان دربی شخصاً وارد عمل شد/ محرومیت‌های بلند مدت در انتظار است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم دستور ویژه ای به کمیته انضباطی برای برخورد با خاطیان دربی داده است.

خبرورزشی - به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتارهای خارج از اخلاق حرفه‌ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال در دستوری ویژه به کمیته انضباطی و سرپرست کمیته داوران خواهان برخورد قانونی با عوامل این ناهنجاری‌ها شد.

شهاب الدین عزیزی‌خادم در نامه رسمی به رئیس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر اهمیت خشونت زدایی و سالم سازی فضای فوتبال کشور شامل اماکن ورزشی، فضای رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و احترام به داوری و روح جوانمردی مسابقات، دستور داده در اسرع وقت و بدون مصلحت اندیشی، مطابق با آئین نامه انضباطی فدراسیون با خاطیان در هر جایگاهی برخورد قانونی صورت بگیرد.

گفتنی است با دستور ریاست فدراسیون، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به حواشی و درگیری‌های اخیر فوتبال کشور، باید ترتیبی اتخاذ کند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود. هم چنین رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با سرپرست کمیته داوران از خداداد افشاریان خواست اقدامات لازم برای رسیدگی به اشتباهات داوری را داشته باشد تا نه تنها اعتراض‌ها به قضاوت‌های اشتباه کاهش پیدا کند، بلکه در هفته‌های پایانی لیگ هم حقی از تیم‌ها ضایع نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    باید ترتیبی اتخاذ شود که چنین صحنه هایی تکرار نشود!!!!!!!!!!!!! اون ترتیب باید درجریان فرودگاه باید اتخاذ می شد تیمی که هیچ احکام کمیته انظباتی برایش نباشد . همین طوری می شود... در ضمن لابی شما در انتخابات فشار اورده تا چند بازیکن محروم شود . تیم لابی امسال اسب اش برای قهرمانی زین کرده اند.. از برنامه مسابقات معلوم هست.... اون 4 کارت حاج صفی چطور شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مردم تاج سرنگون کردند GE ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تیم محبوبش دربی رو باخت دستور داده بقیه رو محروم کنید.
  • gaber IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    فدراسیون قبل از بازیهایی از این دست باید وارد شود و نکات خود را محکم گوشزد کنه بعد از بازی چیزی حل نمیشه . مبادا بخاطر باخت استقلال تحت تاثیر قرار گرفت . هنوز فدراسیون نمیتونه مدیریت بازیها را با شدت اداره کنه حالا چهارتا را هم محروم کرد میشه فدراسیون بی مدیریت . اینها تجربه هست .
  • Farid US ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    Baleh bayad in kar anjam shavad, ham Sepahan va ham Esteghlal, ? Har kasy kareh bady kardeh mahroum sangin shavad
  • بهنام IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تا حالا به اینور اونور ایمیل میزدن از این به بعد فدراسیون و کمیته انظباتی و کمیته داوران هم دستشونه ببینین چه آتیشی واسه رقبا بسوزونن !
  • علی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    دیشب داداشش فرزاد مجیدی التماس دعا داشت،ایشونم قبول زحمت کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی