جدایی ستاره پرسپولیس در پایان فصل/ قرارداد یک میلیون دلاری با تیم قطری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع مستحکم پرسپولیس قصد دارد در پایان فصل راهی فوتبال قطر شود.

خبرورزشی - یکی از بازیکنان پرسپولیس که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس است.

کنعانی‌زادگان بعد از چند فصل ناموفق در استقلال و ماشین سازی در ابتدای لیگ نوزدهم دوباره پرسپولیسی شد و طی دو فصل اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و به مدافع فیکس تیم ملی و پرسپولیس تبدیل شده است.

طی روزهای اخیر شایعات مختلفی در خصوص جدایی این بازیکن از پرسپولیس در پایان فصل و رفتنش به یکی از تیم‌های قطری شنیده شد. موضوعی که هواداران پرسپولیس را نگران کرد و آن‌ها اصلا دوست ندارند بعد از جدایی شجاع یکی دیگر از مهره‌های تاثیرگذار خود در خط دفاعی را از دست بدهند. درحالیکه بعضی از رسانه‌ها جدایی کنعانی را در پایان فصل قطعی می‌دانند ولی خود این بازیکن در واکنش به این موضوع اعلام کرد تمام تمرکزش را روی بازی های پرسپولیس گذاشته تا بتواند به تیمش در راه قهرمانی لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

با وجود مطرح شدن این صحبت‌ها از سوی مدافع پرسپولیس نزدیکان این بازیکن جدایی‌اش از پرسپولیس را قطعی می‌دانند و حتی این عده معتقدند از مدت‌ها قبل کنعانی‌زادگان توافقات نهایی را با باشگاه الاهلی انجام داده است.

آنطور که شنیدیم مبلغ قرارداد کنعانی با باشگاه الاهلی قطر کمی بیشتر از یک میلیون دلار است پولی که نسبت به دریافتی این بازیکن از پرسپولیس فاصله زیادی دارد و رد کردنش کار هر بازیکنی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مینا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    برو حسین.. زندگی و اینده ات مهم تره گل
  • farid US ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    mobarakash bashad, haghash hast ke beravad, dar Iran inghadr bazykoneh khoub hast ke havadaran aslan negaran nistand, asekar modiriateh perspolis hast ke kheioly mohem hast ke onham ba omadaneh in 2 nafar dorost shodeh
  • زهرا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    ما نمی خواهیم که کنعانی از پرسپولیس برود ميشه نره واقعی سخته که کنعانی بره ♥♥♥ نرو
    • red IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      قرار داد بسته نمی‌خوایم بره یعنی چی
  • سیروس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    کنعانی عزیز برو داداش،حیفه ،با این پول انشالله آینده ات رو بسازی .بقول شجاع خلیل زاده ،خدای نکرده اگه چند سال بعد برای اجاره خونه لنگ ،100تومن باشی هیچ کسی نگاهت هم نمی کنه ،مخصوصا اگه کفش هات رو هم آویزون کرده باشی ،میشی مثل خیلی از این پیشکسوت های پرسپولیس که صاحب خونه بخاطر دیر کرد اجاره خونه داشت یکی از بهترین مدافع چپ های پرسپولیس ( توی زمان خودش ) رو از خونه استیجاریش می انداخت بیرون ،پس داداش برو و این پول که هیچی ،تا تونستی، بمون و تمدید کن و با یه سرمایه تپل برگرد و شغل آینده ات رو پی ریزی کن انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی