انتقاد مدیرعامل ذوب آهن از برنامه‌ریزی سازمان لیگ/ زورمان به استقلال و پرسپولیس نمی‌رسد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بار دیگر نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد.

خبرورزشی - مجتبی فریدونی در مورد شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی کسب شده است و تیم روی روال نتیجه‌گیری افتاده است. در بازی اخیر هم که مقابل گل گهر تن به شکست دادیم به نظرم حقمان باخت نبود و می‌شد نتیجه دیگری در زمین رقم بخورد.

وی در رابطه با تقابل دوباره با استقلال در جام حذفی هم خاطرنشان کرد: به هر حال شرایط تیم خوب است و از طرفی بازی سختی هم داریم. درست است که استقلال را در لیگ شکست دادیم ولی شرایط هر بازی متفاوت است. این را در تیم می‌بینم که بتوانیم به مراحل بالاتر جام حذفی صعود کنیم ولی باید دید در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

مدیرعامل ذوب آهن در اعتراض به برنامه سازمان لیگ عنوان کرد: الان برنامه ریزی جوری است که به ضرر ما تمام می‌شود. ما هر 4-5 روز یکبار باید بازی کنیم و 3 بازی پیاپی خارج از خانه هم داریم و بعد از بازی با پرسپولیس هم دوباره به یک تعطیلی طولانی مدت می‌خوریم و تیم دوباره از روند خودش خارج می‌شود و آماده نگه داشتن بدن بازیکنان کار سختی است. در بازی مقابل استقلال هم راضی به این نبودیم که دو روز دیرتر به زمین برویم ولی زورمان در برنامه ریزی مسابقات و سازمان لیگ به استقلال و پرسپولیس نمی‌رسد و هرچه می‌گویند باید انجام دهیم.

فریدونی در رابطه با وضعیت قاسم حدادی‌فر و اینکه قرار است یک فصل دیگر به فوتبالش ادامه دهد هم گفت: از ابتدا هم قاسم حدادی‌فر تصمیمش برای خداحافظی جدی نبود و ما صحبتی با او داشتیم که قبول کرد فصل بعد هم در جمع ما بماند. مشکل خاصی وجود ندارد و 4-5 ماه دیگر آماده بازی خواهد شد. در مورد قرارداد او هم باید بگویم که بازیکنی مثل او برای بازی در ذوب آهن نیازی به قرارداد ندارد ولی طبق عرفی که وجود دارد برای تقدیر از زحمات بازیکنان در شرایط مصدومیت قراردادشان را تمدید می‌کنند و ما هم چنین برنامه‌ای داریم ولی او فعلاً شرایط آمدن به باشگاه را ندارد و با عصا حرکت می‌کند. به محض اینکه شرایطش کمی بهتر شد او را دعوت می‌کنیم و قراردادش را تمدید خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه السعودی. IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اقای فریدونی الان شما باکیسه بازی دارین چه ربطی به پرسپولیس داره هرکه برای دیده شدن ازمال. پرسپولیس اویزون میشه الان کیسه توبدترین شرایط روحی وروانیس. دوباره وقت شکارش هست
  • حامد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    من نمیفهمم چرا وقتی یجا پای پرسپولیس وسط باشه حرفی از تیم دیگه نیست، ولی وقتی پای الاستقلال و سپاهان و هر تیم دیگه ای هم وسطه اسم پرسپولیسم باید به زبون بیاد. لال شین خب. اخه تو با الاستقلال بازی داری و قطعا ظلم میشه بهتون، ولی به پرسپولیس چه ربطی داره اخه؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی