نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
خارق العاده؛ مهاجمی که هر ساعت یک گل در لیگ برتر ایران می‌زند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس هر یک ساعت یک بار برای این تیم گل زده است.

خبرورزشی - عیسی آل‌کثیر که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا درخشش خوبی برای پرسپولیس داشت پس از محرومیت از همراهی پرسپولیس به مدت ۶ ماه، برای بازی های لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ به ترکیب پرسپولیس اضافه شد.

او ابتدا ۶ دقیقه مقابل پدیده به میدان رفت و سپس مقابل نساجی، سپاهان و استقلال بازی کرد که مصاف با استقلال تنها حضور ۹۰ دقیقه‌ای این بازیکن در ترکیب سرخ‌پوشان پس از پایان محرومیت بود. آل کثیر که در این فصل لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خوبی در خط حمله پرسپولیس داشت در لیگ برتر نیز توانسته کارنامه ای درخشان را از خود برجای بگذارد. این مهاجم جنوبی در این ۴ بازی موفق به سه بار گلزنی برای پرسپولیس شده است، یک گل به نساجی، یک گل به سپاهان و یک گل به استقلال. به طور میانگین هر ۵۹/۷ دقیقه برای پرسپولیس گل زده یعنی تقریبا هر یک ساعت یک بار در لیگ برتر دروازه حریفان را باز کرده است. آل‌کثیر در این چهار بازی ۱۷۹ دقیقه به میدان رفته تا با این میانگین گلزنی پرسپولیسی‌ها را به ادامه صدرنشینی در لیگ برتر و حرکت به سمت قهرمانی امیدوار کند.

آل‌کثیر در مجموع قبل و بعد از دوران محرومیتش ۱۶ بازی و ۱۱۱۷ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و با ۹ گل زده و کسب سه پنالتی نشان داده یک مهاجم قابل اتکا و مطمئن در ترکیب سرخپوشان پایتخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    قطعا همین طوره
  • محمدرضا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    چشم بد ازش دور ببینید چقدر عیسی کیسه ها را سوزنده هنوز دنبال ایمیل زدن هستن چقدر حقیرید شما متخصین نکشید ما را
  • F IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    چشم بد دور=)عاشق توام=) ما دیوونتیم عیسی=)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی