نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
۲ |
۴
مجیدی نگران جدایی کمالوند نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جدایی فراز کمالوند از استقلال این تیم هر دو بازی خود را باخت.

خبرورزشیفرهاد مجیدی اصلا نگران این مسئله نیست و به نظر می‌رسد عجله ای هم برای انتخاب دستیار جدید ندارد. این در حالی است که کارشناسان عقیده دارند نیمکت استقلال ضعیف است و مجیدی دستیاران خوبی ندارد. نکته اینجاست که بعد از جدایی کمالوند نام های زیادی از جمله حمید علیدوستی، پیروز قربانی و مجید نامجو مطلق برای دستیاری فرهاد مطرح شد اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و استقلال با همان کادر قبلی در دربی به پرسپولیس باخت.

شنیده های ما حاکی از آن است که مجیدی اصلاً نگران جدایی کمالوند نیست و کمبود چندانی را حس نمی‌کند. همان طور که می‌دانید مجیدی به دنبال یک دستیار خارجی است و می‌خواهد او را به عنوان مشاور در کنار خود قرار دهد اما باید دید آیا مشکلات استقلال با حضور احتمالی این دستیار خارجی حل و فصل می‌شود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تفاوت پرسپولیس و استقلال بیشتر از یک گل است. تفاوت دو مکتب است. پرسپولیس روی نیمکت وزنه‌ای مثل آقا کریم را دارد که هر غائله‌ای را میخواباند و استقلال اوباشی مثل غلامپور که کف گرگی به بازیکن جوان میزند. تفاوت از زمین تا کهکشان! است.
  • محمدرضا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مجیدی کی مربی شد طرف بانقشه وکلک وکودتا و خرید بازیکن زیر پای مربی (فکری) خالی میکنه که خودش بیاد مجتبی جباری حتی بهش گفت رانتی باز عمو مدد هم گفت من گرسنه دلار تو نیستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی