نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
۳ |
۰
نویدکیا: کار کمیته انضباطی حرفه‌ای نبود
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از برتری پر گل تیمش مقابل مس رفسنجان از اقدام کمیته انضباطی گلایه کرد.

خبرورزشی - محرم نویدکیا با حضور در نشست خبری پس از پایان دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دادیم. با اینکه در دقایق اول از تیم مس رفسنجان عقب افتادیم بچه‌ها خیلی خوب توانستند به بازی برگردند. در ضربات ایستگاهی پراشتباه بودیم و در ضدحملات کمی دچار مشکل شدیم. ولی در مجموع تیم ما بازی خوبی کرد و سعی کردیم تیم حریف را خوب پرس کنیم و در زمین خودشان نگه‌ داریم.

وی افزود: می‌دانستیم حریف بیشتر گل‌ها را روی ارسال از کناره‌ها به خصوص از روی زمین دریافت کرده و تلاش کردیم در طول هفته روی این مسئله کار کنیم. خوشبختانه توانستیم روی پرسینگ و ارسال‌های از کنار به گل برسیم و شرایط خوب خود را تا انتهای بازی ادامه دهیم. فقط اگر بخواهم منطقی صحبت کنم باد بگویم کلاس و فرهنگ فوتبالی ما هنوز به حدی نرسیده که وقتی در نیمه نخست با تعداد گل بالا پیش افتاده‌ایم ادامه بازی را هم در دست بگیریم. در نیمه دوم بازی را چندان در دست نداشتیم و بازی برابر و پایاپایی با حریف ارائه دادیم. شاید به این دلیل که هنوز به دیدگاه حرفه‌ای نرسیده‌ایم. چرا تیمی که در نیمه اول آن‌قدر خوب بازی کرده نباید در نیمه دوم کار خوب خود را ادامه دهد؟ چرا حریف باید بتواند به زمین ما بیاید و بازیسازی کند؟ تیمی که یک نیمه کامل در زمین خود نگه داشته بودیم در نیمه دوم خوب بازی کرد و در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بود و حتی روی کرنر خطرساز شدند که می‌توانستند گل هم بزنند. باید کار خود را حرفه‌ای‌تر دنبال کنیم تا در برخی دقایق بازی را از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: مس رفسنجان هم فوتبال خیلی ایده‌آلی بازی نکرد اما در ۲ بازی گذشته در لیگ و جام حذفی واقعاً ما را اذیت کرد اما در بازی امروز شرایط خیلی خوبی نداشت. بازی آنها برابر نساجی و نفت مسجدسلیمان را آنالیز کردیم که موقعیت‌های خوبی داشتند و برای این تیم سخت بود نتایج این ۲ دیدار را از دست داده باشد. تیمی که ۴ بر یک عقب می‌افتد ولی در نیمه دوم در زمین سپاهان تلاش می‌کند بازی را کنترل کند، پاس دهد و موقعیت گل ایجاد کند تیمی قابل احترام است. بازیکنان مس رفسنجان دلشان می‌خواهد بازی زیبا و به‌روزی انجام دهند. این تیم مشکلاتی هم داشت اما قطعاً در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، همان‌طور که در نیم‌فصل اول و حتی چند هفته گذشته فوتبال درخشانی بای می‌کرد. امیدوارم موفق باشند و اجازه دهند این تیم با تفکرات خود جلو برود.

نویدکیا در پاسخ به اینکه چه تدابیری برای در کورس ماندن تیمش در ۷ هفته باقیمانده دارد، گفت: خیلی اوقات تیمی یک برد پرگل به دست می‌آورد اما شاید ایرادات بزرگی هم داشته باشد. امروز در ضربات ایستگاهی به خصوص کرنرها ایراد داشتیم و در ضدحملات هم بد بودیم. در فوتبال نباید بر اساس تعداد گل‌ها قضاوت کرد چون خیلی‌وقت‌ها در داخل یا خارج از اصفهان با کمترین اشتباهات با نتیجه یک بر صفر پیروز شده‌ایم. امروز ۵ گل زدیم اما اشتباهات بدی داشتیم. امیدوارم اشتباهات خود را کمتر کنیم چون در ۷ بازی سنگین پیش رو باید کمترین اشتباهات را داشته باشیم تا ان‌شاءالله نتایج بهتری کسب کنیم.

وی تصریح کرد: در نیم‌فصل نخست نیز درباره ضربات کرنر به مشکل خورده بودیم و تلاش داریم تا جایی که بشود این ضعف را ترمیم کنیم. در چند بازی گذشته نیز روی ضربات ایستگاهی به مشکل برخورده‌ایم که باید درباره آن حساب‌شده‌تر تمرین و برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت مصدومیت امید نورافکن اضافه کرد: پای امید پیچیده و کمی ورم دارد. الان نمی‌شود دقیق نظر دارد و پزشکان باید فردا پای او را معاینه کنند. مصدومیت او جدی است اما فکر نمی‌کنم خیلی خیلی جدی باشد و فکر می‌کنم پس از یکی دو هفته دوباره به وضعیت ایده‌آل برسد.

نویدکیا گفت: اینکه تیم در بازی امروز و همچنین بازی با پرسولیس از حریف عقب افتاد و توانست جبران کند لذت‌بخش بود و این یک حسن برای تیم ما بود. دلیل نمی‌شود اگر در بازی عقب می‌افتیم تفکرمان این باشد که نمی‌توانیم جبران کنیم چون در لیگ ما این‌طور جا افتاده و شاید خودمان هم این دیدگاه را داشته باشیم که تیمی که گل می‌زند راحت عقب‌نشینی می‌کند و به رقیب فضا می‌دهد. همین اتفاق برای ما رخ داد اما تازه داریم به سمتی می‌رویم که عقب افتادن در خانه به معنی باخت نیست.

وی درباره دعوت حسینی و پورقاز به کمیته انضباطی درست در شب بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: شاید خود من هم درباره این موضوع حس خوبی نداشتم. اگر می‌گوییم فوتبال ما حرفه‌ای است کمیته انضباطی هم باید حرفه‌ای‌تر برخورد می‌کرد. به بازیکنانم تأکید کرده بودم هیچ‌کدام حق مصاحبه درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس را ندارند و باید از این به بعد اجازه دهیم باشگاه سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی درباره استدلال‌های خود صحبت کنند. فکر می‌کنم این حرفه‌ای نبود که گذاشتند دربی تهران برگزار شود و فردای آن این موضوع را اعلام کردند و می‌توانستند اجازه دهند امشب هم ما بازی کنیم و این موضوع را بعد از این بازی اعلام کنند. این موارد از نظر من مشکل خاصی نیست اما گاهی خودمان باعث می‌شویم شک و شبهه به وجود آید. اگر کمی حرفه‌ای‌تر و تأمل بیشتری در این خصوص تصمیم‌گیری شود شاید برای کسی هم شک و شبهه‌ای ایجاد نشود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: از هواداران سپاهان تشکر می‌کنم. امروز بیشتر آنها به توصیه من گوش کرده و برای بدرقه تیم نیامدند. روز گذشته هم گفتم حتی قهرمانی سپاهان اررزش این را ندارد که یک هوادار در این تجمعات به ویروس کرونا مبتلا شود و آن را به میان خانواده خود ببرد و اتفاقات ناگواری بیفتد. حتی از هوادارانی هم که آمدند و پروتکل‌ها را رعایت کردند ممنونم چون هیچ‌کس دنبال اتوبوس نیامد و در عرض ۲۵ دقیقه به ورزشگاه رسیدیم. این برد مبارک هواداران سپاهان باشد و امیدوارم بتوانیم به مسیر رو به جلوی خود ادامه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش ZA ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    هرچند محرم‌نویدکیا هیچگاه شخصیت مثبتی در ذهن من نبوده و نخواهد بود ولی انصاف حکم می کنه بگم که تیم او واقعا از بعضی جهات در مقابل لنگ حکومتی مظلوم هست اگه نگم نصف تیم های لیگ برتر ولی قطع به یقین چهل درصد اونها (اسم تعدادی از اونها را مرتب گفتم نیازی نمی بینم دوباره تکرار کنم)دارای هیئت مدیره های لنگی و بازیکن های لنگی هستند که مرتب چپ و راست این چند ساله جلوی لنگ باختند ولی با تمام وجود جلوی سپاهان بازی کردند ولی سپاهان حتی ذوب آهن هم که تیم همشهری اش هست و خیلی موقع ها می تونسته با تقدیم تعمدی سه امتیاز قهرمانی سپاهان را رقم بزنه باز با تمام وجود بازی کرده و نتیجه هم از سپاهان بارها و بارها گرفته ای کاش کمیته انضباطی عادلی داشتیم و حرفهای منو پیگیری می کرد ولی افسوس
  • غضنفر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    بابا اینا کلی زحمت کشیدن قبل از دربی واسه پرسپولیس حاشیه درست کنند موفق شدند اما کافی نبود، الان محرم ناراضیه، میگه حرفه ای نیست. چه قدر سعی میکنه سرمربی جنتلمنی بنظر بیاد اما سیستم باشگاه و روحیه ش اجازه نمیده اون متلک ها را اندازه! آقای قوزعلی عزیز واقعا و واقعا حواستو به تیم ت بدی نتایج بهتری میگیری، انقدر شیطنت نکن
  • مهدی SG ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اقای نوید چرا دروغ .من خودم باشش نفردیگه وجمعیتی بالغ بر۲۰۰نفر هم رفت وهم برگشت دنبال تیم بودبم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی