دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
۶ |
۱
بیاتی‌نیا: فوتبال ایران نابود می‌شود اگر سایپا بیفتد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن بیاتی‌نیا مربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد، با سقوط تیم‌هایی چون سایپا و پیکان وضعیتی اسفناک برای فوتبال تهران به وجود خواهد آمد.

خبرورزشی - محسن بیاتی‌نیا پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط اسفباری شده است. نمی‌خواستم صحبت کنم و فقط می‌خواهم یک چیزی را بگویم. اگر فوتبال تهران نابود شود، فوتبال ایران نابود می‌شود. اگر سایپا بیفتد، می‌ماند پیکان که دو سال دیگر این تیم نیز سقوط خواهد کرد و آن وقت تنها استقلال و پرسپولیس در فوتبال تهران خواهند ماند.

وی افزود: اگر خدای ناکرده اتفاقی برای سایپا بیفتد، با این شرایط که نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد، رده‌هایش از بین می‌روند. سایپا تیم سازنده‌ و پایه‌ای بوده است. تیمی بوده که به کسی ضربه نزده است. این چه وضعیتی است که درست کرده‌اید؟ دو سال دیگر به حرف من می‌رسید که پیکان هم سقوط خواهد کرد. آن وقت موقعیت اسفناکی برای فوتبال تهران خواهد شد. 

مربی تیم فوتبال سایپا درباره داوری بازی تیمش مقابل پیکان گفت: صحنه آهسته بازی را سه بار دیدم. در ابتدا خطا روی بازیکن ما اتفاق افتاد. چه زمانی اتفاق افتاده که داور چهارم چیزی را انتقال کند و داور وسط قبول کند، آن هم در شرایطی که کمک داور گفت من چیزی ندیدم؟ اگر مربی حریف می‌گوید چنین تصمیم مشابهی برای آنها گرفته شده است، حتماً به سودشان بازگردانده‌اند! چطور می‌شود داور چهارم از فاصله ۷۰ متری صحنه را دیده باشد؟! متأسفانه بعد از پنالتی هم من و فراز کمالوند اخراج شدیم. این کار درست نیست. از هیچ تیمی اسم نبردم، اما با این شرایط اتفاقی برای سایپا بیفتد و فوتبال تهران خراب شود، فوتبال ایران خراب می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    فوتبال جهان نابود میشود اگر سایپا با ف.ک بیفتد.
    • آبدارچی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      دوستان اگر هوادارواقعی فوتبال هستید اشتباه نکنید روزگاری در تهران تیمهایی مثل راه آهن و بانک ملی یا دارایی و اکباتان و کیان و بوتان وحتی هما و نفت تهران مهد بازیکن سازی بودند همه این تیمها تقریبا کنار هستند و کارخانه بازیکن سازی در تهران در اختیار پیکان و سایپا قرارگرفته که الحق هم در این زمینه خوب کار میکنند و بازیکنان بسیاری تحویل فوتبال تهران و ایران داده و میدهند نگذاریم با تضعیف این دو تیم فوتبال تضعیف شود
    • حمید علوی CA ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      آبدارچی جان اولأ طبق قانون دو‌تیم اول جدول باید بیفتن و‌ هیچ کاریش هم نمیشه کرد. اصلن هم در قانون نیست که اگر این دو‌ تیم تیم‌های پایه دارن میتونن نیفتن. ثانیأ مگه با از بین رفتن بانک ملی و راه آهن و.. فوتبال تو‌این مملکت تموم شد؟! مگه بازیکن سازی تموم شد؟! اگه اینطوره پس این همه فوتبالیست از کجا میان؟! ثالثا مگه قبل از بوجود اومدن تیم فوتبال سایپا در دهه ۷۰ فوتبال ایران تعطیل بوده؟! گول مزخرفات یه سری دلال- مربی لمپن رو‌نخورین داداشم.
  • الدوچرخه چی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    فعلا که مد شده هرتیمی میبازه تمام دنیا مقصر میشن الا خود تیم وکادر فنیش!هوچیگری و لابی گری ومظلوم نمایی درعین بی بخاری از کیسه شروع شد وبه تا اخرین تیم جدول هم سرایت کرد. حالا طوری شده که تمامیه تیمهای بازنده از فدراسیون طلبکارند وادعای قهرمانی دارند!تیمهایی که اکثرا در طول فصل چندتا مربی عوض میکنند ودراخر دست از پا دراز تر بند دیگران میشوند که اگه گذاشته بودند ما قهرمان جام جهانی شده بودیم.
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    سایپا تا الان چه گلی به سر فوتبال زده تا الان؟؟ یه تیم شهرستانی با انگیزه به جای شما میاد لیگ برتر
  • بهنام IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    آقای بیاتی نیا با افتادن ملوان، ابومسلم، پاس، سپیدرود، راه آهن، فجرسپاسی و .... فوتبال ایران نابود نشد. مسئولیت باخت خود را قبول کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی