شکایت استقلال از آل‌کثیر عوام‌فریبی است/ درود به شرف کنعانی‌زادگان/ به پرسپولیس حکومتی می‌گویند؛ پول را تیم‌های دیگر می‌گیرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پس از دربی و اتفاقات آن دیدار توضیحاتی را بیان کرد.

خبرورزشی - حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکایت باشگاه استقلال از آل‌کثیر گفت: این رفتارها عوام‌فریبی و خوراک غلط دادن به جامعه است. شادی بعد از گل عیسی به سمت نیمکت استقلال نبود و این بازیکن به استقلالی‌ها توهین نکرد.

مطهری در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما کمترین دریافتی را نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتر داشته اند. به پرسپولیس تیم حکومتی می‌گویند، اما پول را تیم‌های دیگر می‌گیرند. بازیکنان فداکار و عاشق ما از این گره‌های مالی یک فرش نفیس بافته اند.

مطهری از تعویض علی شجاعی و تاثیر تجربه کادر فنی پرسپولیس در دربی گفت: مربی بزرگ و جنتلمنی مثل بلان در لیگ قهرمانان آسیا به من گفت مدل فوتبال پرسپولیس فراتر از آسیا است. اینکه بازیکن چند دقیقه بازی کند مهم نیست، مهم ذهن بازیکن است.

مطهری درباره زد و خورد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: حواشی و درگیری‌های دربی از نیمکت استقلال شروع شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: شب قبل از دربی خواب ندیدم، اما لحظات بازی را تصویرسازی کردم.

حمید مطهری گفت: کری‌خوانی‌ها باید به شکلی باشد که به رقیب بی‌احترامی نشود. خود ما بعد از برد دربی در رختکن شادی کردیم تا اعضای تیم استقلال ناراحت نشوند.

مطهری اظهار کرد: به شرف کنعانی‌زادگان درود می‌فرستم که با اینکه مصدوم بود بازی کرد. تلاش می‌کنیم تا قهرمانی پنجم را جشن بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Majid IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    این اتفاقات برای پرسپولیس اول هر دهه میوفته، اول 1370 خونه نشین کردن پروین و اوجش 1373 و بازی معروف که با اینکه فحاشی گروهبان یکم امیر قلعه باعث جنجال شد حکم 5 سال محرومیت برای محرمی بریدن دو سال عابدزاده 1 سال فرشاد پیوس 1 سال شاهرودی که قبل از درگیری اخراج شده بود، حتی علی دایی 6 ماه محروم شد و گروهبان فقط شش ماه ، سال 1380 باز داستان علی پروین و باقی ماجرا رو براتون نگم ، الانم که رنگی شدن مجدد صنعت و معدن و بردهای طوفانی شله زرد من منتظر هفته آخر بودم دوستان خوب شد که وقت رو تلف نکردن تبریک به تمام لابی کارهای ایران که کاپیتان تیم ملی میدونه به کی باید رای بده و کی باشگاه عوض کنه تا بردهای 5 تا 5 تا جزئی از افتخارات نداشته اش بشه
  • فری عشقی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مردم ایران دیگه به کارهای کثیف این جماعت کیسه کش عربستانی عادت کردن و تمام بازی هاشون رو به خوبی یلدات رفتن! !!! ده ساله که به جای اینکه برن مشکل رو در خودشون پیدا کنند! همش مشغول هوچیگری و زیرآب زنی بین خودشون و مشغول عوام فریبی اند!!!!یه روز پرچم ژاپن یه روز پرچم قطر و امارت و یه روز هم پرچم عربستان!! جونم عیسی جان که باز تمام رشته هایی که در این یک سال نادی الستقلال بافته بود رو نابود کرد!! عکس و فیلم رو هم به عربستان و هم ای اف سی و هم فیفا بفرستید تا باز هم دنیا بل منطق شما کیسه کشا آشنا شود!!!!
  • شله زرد اصفهان IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    با گز سکه ای قهرمانیم وصد البته تبانی
  • رحیمی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    درود بر شرف آنهایی که حضور غیر قانونی طارمی در پرسپولیس را نادیده گرفتند و پرسپولیس با حضور غیر قانونی طارمی قهرمان شد درود بر شرف کسانی که مسابقه فینال جام حذف را تا 4 ساعت تاخیر معلق نگه داشتند تا پرسپولیس قهرمانیش را جشن بگیرد ودرود بر شرف کسانی که مسابقه سپاهان و پرسپولیس را در کمتر از یک ساعت تاخیر 3 بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام کرد درود بر شرف کسانی که فینال سوپر جام بین استقلال و پرسپولیس را حاضر نشدند دو روز تاخیر بیندازند اما سوپر جام بین پرسپولیس و تراکتور اکنون 8 ماه تاخیر دارد و تکلیف آن نامعلوم درود بر شرف کسانی که دو روز قبل از حضور تیم ها در زمین مسابقه سوپر جام نتیجه آن را به نفع پرسپولیس اعلام می کنند درود بر شرف کسانی که بی انظباطی های بازیکنان منتصب به پرسبولیس مثل شجاع و بیرانوند و ......را نادید می گیرند و فقط با تذکر و توبیخ کتبی و... بسنده می کنند درود بر شرف کسانی که محرومیت های منصب به بازیکنان پرسپولیس را در مواقع حساس مثل دربی و ...تبدیل به محرومیت اخلاقی و انظباطی می کنند تا بازیکن بتواند در مسابقه تیمش شرکت کند و دهها درود دیگر.....
  • زردقناری IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    دم استقلالیا گرم که این بابا رو حتی قابل ندونستن یه کامنت براش بذارن خخخخخخخخخخخخخخ ای خعععععععدا
  • ایمون زاید IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    امسال هم انشااله قهرمانیم همیشه قهرمانیهای پرسپولیس با شکوه ،با ابهت ، دراماتیک، و مقتدرانه است .وقتی که خدا بخواد که حق به حقدار برسه همونی میشه که در دقیقه 96 یه اصفهانی با شرف که سپهر حیدری باشه دروازه سپاهان رو فرو می ریزه و جام در تهران ماندگار میشه و تمام کسانی که پشت سر پرسپولیس بزرگ صفحه گذاشتن و در تدارک تبانی بودن و پول خرج کردن که پرسپولیس قهرمان نشه روشون سیاه میشه و میلیونها هوادار با فرهنگ و متعصب پرسپولیس خوشحال میشن و اشک شادی در چشمانشون حلقه می زنه . بدخواهان پرسپولیس کی می خواهید بفهمید که پرسپولیس فقط یک باشگاه ورزشی نیست . پرسپولیس هویت است عشق است پرسپولیس یک مکتب انسان ساز است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی