خاطیان دربی به صف شدند؛ ۲ نفر در آستانه محرومیت/ ۳ استقلالی و ۲ پرسپولیسی ساعت ۱۵ در کمیته انضباطی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قابل پیش‌بینی بود که چند عضو استقلال و پرسپولیس که در بطن درگیری‌های دربی بودند، به کمیته انضباطی احضار شده و با محرومیت و جرایم نقدی مواجه شوند.

خبرورزشی - درگیری‌های به وجود آمده در حاشیه بازی پرسپولیس و استقلال بازتاب زیادی در جامعه فوتبال داشت. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی گزارش ناظر و تیم داوری پنج عضو این دو تیم را برای ساعت ۱۵ امروز به کمیته انضباطی احضار کرده است.

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال، فرزاد مجیدی  کمک سرپرست تیم و محمد نادری از باشگاه استقلال، همچنین فرشاد فرجی و مهدی ترابی دو بازیکن تیم پرسپولیس باید امروز درباره رفتار خود توضیح داده و دفاعیات‌شان را قبل از صدور آرای کمیته انضباطی ارائه کنند.

کمیته انضباطی در صورت به اجماع رسیدن اعضا ظرف ۷۲ ساعت آرای خود را اعلام می‌کند. در همین خصوص گفته می‌شود غلامپور و فرجی با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شده و ۳ نفر دیگر نیز توبیخ و جریمه نقدی خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال سرور پیروزیه IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    حقشه غلامپور یک سال محروم شه تا اینقدر الکی از دروازه بان های تیم دفاع نکنه پارسال حسینی بیچارمون کرد حالا هم رشید سوتی داده اما جناب غلامپور میگه تقصیری نداشت پس من مقصرم
  • سیامک IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    نصرالله عبداللهی سرپرست استقلاله سوالم اینه فرزاد مجیدی اونجا چکارداشت؟
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    به این ترتیب مهندسی نتیجه در بازی استقلال و پرسپولیس توسط تیم مهندسی کن، از این طریق ماست مالی شد و پنالتی دقیقه 3 روی مهدی قایدی گم شد. محمد رضا اکبریان و تیم مهندسی کن پشت صحنه دارن می خندن و کیف می کنن که برای پنجمین بار دارن پرسپولیس رو به صورت مهندسی شده قهرمان لیگ می کنن
    • عیسی 6*4 IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      باشه ما حکومتی اصلا!! مکتب خسروانی فاسد هم مکتب ماست! بابا محمود هم پرسپولیسی بود! میلیچ هم غیر قانونی تو تیم ما بازی میکنه! گرونترین تیم لیگ هم ما هستیم با بیشترین بودجه و بدون نتیجه! بازیکن 17 میلیاردی هم تو تیم ماست با کلی آپشن. گل درست صنعت نفت آبادان رو جلوی ما آفساید اعلام کردن! پنالتی های پیکان رو هم جلوی ما تو سه تا بازی اعلام نکردن! همینطور پنالتی های ذوب آهن! مربی ما از امارات پودر برای دوپینگ وارد کرد! نهایت افتخار اسطوره هامون هم بازی کردن تو امارات! داورها هم تو هر بازی حداقل یک بازیکن ما رو اخراج نمیکنن! مربی به اصطلاح اسطوره ما هم به بازیکنانش یاد داد چطور بازیکنای حریف رو بزنیم تا داور نبینه! ما هم وطن فروشی کردیم و به AFC ایمیل زدیم! تیم فراقانونی هم ما هستیم! دربی رو هم اصلا ما باختیم! الانم ما داریم میسوزیم!
    • استقلال حقیر IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      بابا ببند گالتو احمق
  • سربازسرخ IN ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    آقا اینا عادت دارن اونوقتیکه تیمشون زیر نظر خانواده پادشاهی بود حق همه تیمهارو میخوردن میدادن به این تیم شده عادت اونموقع من یادم میاد وسط زمین خطا میشد توپو داورمیاورد رو نقطه پنالتی میزاشت به نفع کیسه اعتراضم میکردی فرداساواک می آمد میبردت تیم مال خانواده سلطنتی بود اینا فکرکردن الانم اونموقع هست باید حق همه روبدن به اینا تا این تیم کیسه قهرمان بشه ستارهاشونم حلبی هستش مثل ستارهای معاون کلانتر آقای جهرمی لطف کرده گفته سیاره وگرنه راستش ستاره کوپاامجدیه همون حلبی هست بی بربرگرد.
  • ! IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    یه بازیکن بدرد نخور پرسپولیسو محروم کردن سید جلال هم بازی سپاهان هم سرورش استقلال عامل اصلی بود
  • مینو NL ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    نادری رو چرا خواستند. خطا کرده واخطار گرفته. چون ترابی به سمت ایشان حمله کرده باید نادری رو بخوان. نادری باید چکار می‌کرد که ترابی بهش حمله نمی‌کرد؟
  • علی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    سروره پرسپولیس ارتش سرخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی