نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
۰ |
۴
مذاکرات رسمی بارسلونا برای جذب ستاره لیون
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دپای به تازگی به همکاری خود با مدیر برنامه‌هایش که آژانس SEG بوده، پایان داد تا خود به طور مستقل با مشتریانش وارد مذاکره شود.

خبرورزشی - شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گزارش داد که نمایندگان باشگاه بارسلونا مذاکرات خود را به طور مستقیم با ممفیس دپای آغاز کرده‌اند تا این مهاجم هلندی را برای پیوستن به کاتالان‌ها متقاعد کنند.

بنابر این گزارش، اگر مذاکرات خوب پیش برود، انتظار می‌رود مهاجم لیون قراردادی ۲ یا ۳ ساله با بارسلونا امضا کند. البته هنوز توافقی بین طرفین صورت نگرفته، اما هم باشگاه بارسلونا و هم دپای ۲۷ ساله تمایل دارند هر چه سریعتر این انتقال نهایی شود. دپای به تازگی به همکاری خود با مدیر برنامه‌هایش که آژانس SEG بوده، پایان داد تا خود به طور مستقل با مشتریانش وارد مذاکره شود، هر چند وکلای جدید و خبره‌ای در این راه او را همراهی خواهند کرد. دپای که در نقل‌ و انتقالات زمستانی ۲۰۱۷ پس از ۱۸ ماه حضوری ناموفق در منچستریونایتد به لیون پیوست، او در این تیم توانست دوباره به روزهای اوج بازگردد. دپای که قراردادش با لیون فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون در ۱۷۶ بازی از رقابت‌های مختلف ۷۵ گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رسانده است.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی