سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
۲ |
۴
آمار عجیب و ضعیف استقلال مقابل ذوب آهن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی پوشان مقابل ذوب آهن در دو بازی اخیر فقط یک امتیاز کسب کردند و آمار بسیار ضعیفی برابر این تیم اصفهانی به ثبت رساندند.

 استقلال درمرحله یک هشتم نهایی  جام حذفی در حالی میزبان  ذوب آهن اصفهان است که در هر دو بازی این فصل لیگ برتر مقابل این تیم اصفهانی آمار ضعیفی داشتند.

در بازی رفت که محمود فکری سرمربی آبی پوشان بود این تیم در اصفهان به تساوی بدون گل رضایت داد و در بازی برگشت در هفته بیست و دوم استقلال با فرهاد مجیدی با ۲ گل در ورزشگاه آزادی مغلوب حریف اصفهانی شد.

نکته بسیار جالب در ۲ دیدار گذشته این است که تیم استقلال در ۱۸۰ دقیقه نتوانسته گلی را وارد دروازه ذوب آهن کند و از این نظر هم آبی پوشان عملکرد ضعیفی را ارائه دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حق گو IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    چرا اینجوری می نویسید و واقعیت ها رو فراموش می کنید ؟ ؟ من تو بازی استقلال و ذوب آهن، هم بازی رفت و هم بازی برگشت دیدم که وزیر ورزش پاهای بازیکنان استقلال رو گرفته بود و نمی گذاشت بازیکنان استقلال بدوند و درست بازی کنند، در ضمن تا بازیکنان استقلال می خواستند به سمت دروازه ذوب آهن بروند، داور بازی سوت میزد و توپ را به ذوب آهنی ها میداد. این طرف زمین هم وزیر ارتباطات یه دکل ایرانسل و آن طرف یه دکل همراه اول گذاشته بود که بازیکنان استقلال نتوانند رد شوند. پس خواهش میکنم اگه میخواید در باره بازی استقلال با تیم های دیگه بنویسید همه چیزایی که تو زمین اتفاق میوفته رو دقیق توضیح بدید
  • ابی از فلاح IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    البته این رو هم یاداوری کنید که بازی با ذوب اهن چجوری حق خوری شدو بروی مبارکشون نیاوزدن.ذدقیقا فکر میکنید چرا کیسه کشا ناراحتن؟؟؟؟چون درست مث بازیای رفت بنفعشون ننیگیرن .رجوعتون میدم فقط ب چندتازی کیسه تو دور رفت.صنعت نقت.همین ذوب اهن.جلوی عشقپوایس.جلوی پیکان.جلوی سایپا ووووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی