نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
۲ |
۳
اعلام زمان رای بازی‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فردا رای خود در خصوص دو دیدار جنجالی «سپاهان - پرسپولیس» و «پرسپولیس - استقلال» را اعلام خواهد کرد.

خبرورزشی - بعد از حواشی که در دیدارهای انجام شده در اصفهان (سپاهان - پرسپولیس) و همچنین دربی پایتخت شکل گرفته، اکنون دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی است با دستیابی به گزارش‌ها و مستندات و همچنین دفاعیات، فردا رای مربوط به این دیدارها اعلام خواهد شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم‌چنین درباره بحث حاشیه‌های پرسروصدای دو بازی سپاهان - پرسپولیس و استقلال - پرسپولیس گفت: به بنده گزارش شد که نقدهایی صورت گرفته که چرا رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت بیشتری انجام نشده است. به هرحال ارکان قضایی فدراسیون مثل کمیته انضباطی شرایط خاص خودشان را دارند. باید گزارش ناظر و داور را دریافت کنند. سپس اسناد و مدارک جمع‌آوری و بررسی شود و نسبت به آن طرفین مربوط به یک پرونده را دعوت به حضور کنند یا در یک بازه زمانی مشخص به آنها مهلت ارائه دفاعیه بدهند. سپس باید جلسه رسیدگی انجام شود و قاضیان و حقوقدان‌های کمیته انضباطی رسیدگی نهایی به پرونده را در دستور کار خود برای صدور حکم قرار بدهند. 

وی اعلام کرد که فردا احتمالا آرای مربوط به این بازی‌ها اعلام خواهد شد: در پرونده‌های حقوقی به هیچ عنوان نمی‌توان بدون عجله اقدام به صدور رای و تصمیم گیری کرد. ولی با توجه به دستور ویژه رئیس فدراسیون و لزوم برخورد جدی با بی انضباطی‌ها، خیلی سریع کارهای مربوط به حواشی این دو مسابقه انجام شد و طبق اطلاعاتی که بنده گرفته‌ام در روز پنج‌شنبه رای نهایی صادر خواهد شد. کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف استقلال کامل دارند و الان با سرعت بیشتری نسبت به قبل به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند و با دبیرکلی هم هماهنگی کامل دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    هنوز زوده، تیم لنگ زمان برانکو پنجره اش بسته بود برای همین بازیکنان لنگ هرکاری میکردن فقط اخطار کتبی میزاشتن تو پروندشون برای همین شجاع رکورد زد و 4 اخطار کتبی پیاپی رفت تو پروندش بدون یک جلسه محرومیت! فینال آسیا پیشکسوت لنگ:"شیری فکر کرده اونجام لیگ ایرانه که با دست توپو زده"
  • KhoOoOdmm IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    داشتن فرشاد خفه میکردن فرشاد جریمه شد بابا این فوتبال کمیته تونو جمع کنین مایع ابرو ریزی ایران فوتبال جهانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی