نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
۷ |
۳
مدافع پرسپولیس کتک خورد و محروم شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها می‌گویند فرجی هم از غلامپور کتک خورد، هم در کمیته انضباطی عذرخواهی کرد و هم دو جلسه محروم شد که این مسئله دور از عدالت است.

خبرورزشی - سید جلال حسینی به این قضیه اعتراض دارد که چرا بدون شنیدن دفاعیات او یک جلسه محرومش کرده‌اند و فرشاد فرجی هم به حکم دو جلسه محرومیت اعتراض دارد.

نکته اینجاست که فرشاد فرجی که بر خلاف کاپیتان پرسپولیس به کمیته انضباطی رفت و عذرخواهی هم کرد دو جلسه محروم شده و سیدجلال یک جلسه. پرسپولیسی‌ها می‌گویند فرجی هم از غلامپور کتک خورد، هم در کمیته انضباطی عذرخواهی کرد و هم دو جلسه محروم شد که این مسئله دور از عدالت است. این بازیکن با این محرومیت بازی با ذوب آهن اصفهان و بازی بعد از آن را هم از دست داد و ... اما خیلی بعید به نظر می‌رسد در آرای صادره تغییری ایجاد شود.

مسئولان کمیته انضباطی هیچ توضیحی در این رابطه که چرا دفاعیات بعضی‌ها را شنیدند و بعضی‌ها را دعوت نکردند، نداده‌اند و باید دید چه استدلالی برای این کار دارند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمصامی GB ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    نویسنده محترم،استدلال کمیته انضباطی را نباید دید بلکه باید پرسید.خود شما بعنوان رسانه ورزشی پرمخاطب چرا از کمیته انضباطی نمیپرسید؟
    • حامد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      دقیقا نکته همینه. رسانه ها شدن فقط یه سری تیتر. رسالتشون یادشون رفته. البته وقتی دعوت میشن به مهمونی و کارت هدیه میگیرن تهش همین میشه دیگه.
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    این ها همه از تبعات حکومتی بودن و پرسپولیسی بودن وزیر و فدراسیون و سایر ارکان است. کتک بخوری بدهکار هم بشوی!!
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    هیس این نقشه پاپا مسعود برای قهرمان اسنپی کردن لنگ و گرنه لنگییا به خاطر لشکر کشی به اصفهان و استفاده از آدمهای چاله میدونی باید در هر دو مسابقه سه بر صفر بازنده و کل فصل از فوتبال محروم شوند ولی باز هم پاپا شد زورو مسعود وارد میدان شد و لنگ را نجات داد مرسی پاپا ،واقعا راست گفتن که پاپا گل نمی زند پاپا فقط از وزارت نظارت و نتیجه را مشخص و داوران نان حلال خور هم اجرا می کنند همین فصل پنج امتیاز از تاج پاپا برای لنگ به یغما برد پاپا مسعود گل نمی زند
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پس نه به مردم دوست داشتنی شرق آسیا توحین کردن نه به مردم شریف و دوست داشتنی هند توحین شده نه لشکر کشی به اصفهان شده و نه بازیکنان تاج را مصدوم کردن ،نه نود دقیقه یحیو دلال و هوچیگری داد نزده خودت بنداز روی زمین یادر مقابل تاج یحیو دلال و مافیا داد نزد پاش را برن،،،پاپا مسعود گل نمی زند پاپا فقط شده زورو و رابین هود لنگی به کمک دلار نفتی و جیب مردم پاپا و حکومت گل نمی زنند
  • راز IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    ترابی و فرجی شروع کننده دعوا بودند.‌اینا میگن ما چرت بگیم وبقیه گوش بدن و حرکتی نکنند..آموزش پیروانی از این بهتر نمیشه..این معلم اخلاق باقری خان باید قبل از بازی خودی نشون بده نه بعدش ..دورو
  • ابرام US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    هرگز کسی اشاره نکرد که محرومیت مشابه برای فردی که از بیرون زمین می آید( غلامپور) و فردی که درون زمین مشغول بازی است ( فرجی) چگونه میتواند در یک ترازو محا سبه شود ؟! غلامپور از بیرون میدان می آید و اخراج می شود و همزمان طرف او یعنی فرجی هم که به او حمله شده اخراج می گردد. تیم فرجی ۱۰ نفره می شود و تیم فرد مهاجم به او از بیرون زمین یعنی غلامپور کماکان ۱۱ نفره است !!!! این خنده دار نیست یعنی کمیته انضباطی با همه هار ت و پورتش نتوانسته بین حرکت فرد مهاجم بداخل زمین با فرد مضروب داخل زمین تفاوتی قایل شود . حالا اگر در آینده فرد تدارکاتچی از نیمکت یک تیم به داخل زمین بیاید و کاپیتان تیم حریف را نشانه بگیرد و مضروب کند و کاپیتان از خودش دفاغ کند داور محترم امر به اخراج هردو می دهد و عدالت را اجرا میکند !!. یعنی با این حرکت عادلانه داور یک تیم ( مثلا پرسپولیس) ۱۰ نفره می شود و تیم مهاجم( استقلال) کماکان ۱۱ نفره میماند !! و دوغ و دوشاب تمیز داده نمی شود و کمافی السابق باید دنبال پرتقال فروش گردید و دادگاه بلخ و آهنگر و مسگر بینوا را در یافت و ............ اللهم اشف کل مریض

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی