نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
۳ |
۴
محرومیت پرسپولیس از میزبانی بخشیده می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بابت حکم کمیته انضباطی اعتراض کرده است.

خبرورزشی - پرسپولیسی‌ها خوب می‌دانند که خیلی بعید است محرومیت سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی برای بازی با ذوب آهن لغو شود امایکی از اعتراضات مهم آنها به محرومیت از میزبانی سپاهان در دیدار فصل آینده است.

طبق شنیده‌های ما اگر اعتراض پرسپولیس وارد باشد که به نظر می‌رسد هست، احتمال دارد این محرومیت لغو شود. البته کمیته استیناف به طور دقیق اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس را بررسی کرده و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

در حکم کمیته انضباطی آمده بود که پرسپولیس و سپاهان هر دو به دلیل اتفاقات چند باری آخرشان از میزبانی در دیدارهای رفت و برگشت لیگ بیست و یکم محروم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    در میزبانی پرسپولیس هیچ تخلفی انجام نشد. حتی فصل گذشته هم این هواداران سپاهان بودن صندایها رو شکستن و به سمت سربازان پرت کردن.
  • تیم هندبال سپاهان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    یکی به ساکت بگه دفعه بعد اگه خواست تیم دیگه رو محروم کنه حداقل به 2 نفر از بازیکن های خودش هم یه تذکر بده که طبیعی جلوه کنه
  • حقگو IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    تا امصال لیدرهای شلیت بگیر اصفهانی همدست با مددی کادو بدست ,احتمال دردسر در بازی ذوب آهن است .به چه دلیل بازی رفت دربی به خواست استقلال پرسپولیس قبل از دربی مجبور به انجام بازی در زمین باتلاقی و سپاهان بود چون انتظار پرسپولیس خسته را داشتند و احتمال مصدومیت و خستگی , بازی برگشت سازمان لیگ به استقلال اجازه داد بازیهای عقب افتاده را به میل و تاریخ عشقی انجام بدهد باز هم قبل از دربی بازی با سپاهان بازی برگشت قبل از دربی بازهم احتمال مصدومیت و محرومیت , بازهم با مدیریت و قسر رفتن بازیکنان از مصدومیت و محرومیت و سرانجام یک توطئه با محبی و پورقاز شاید یکی دو محروم چرا مسئولین استقلال تلاش میکردن حکم قبل از دربی برسد و سرانجام بازیکن شماره ۴ از سوت شروع بازی تا انتهای بازی انواع تخلفات و در انتها هیچ و بکسورهای استقلال و سرانجام باید گفت کو عدالت 7

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی