واکنش رئیس فیفا به خبر همدستی‌اش با باشگاه‌های سوپرلیگ اروپا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانی اینفانتینو رئیس فیفا می‌گوید هیچگونه توافق یا همکاری با پروژه سوپرلیگ اروپا نداشته است.

خبرورزشی - جانی اینفانتینو رئیس فیفا هرگونه همکاری یا توافق با باشگاه های طراح سوپرلیگ اروپا را تکذیب کرد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که اینفانتینو دیگر اعضای فیفا جلساتی را با باشگاه‌های شرکت کننده در طرح شکست خورده سوپرلیگ برگزار کردند و حتی آن‌ها را به اجرای این پروژه تشویق کردند، طرحی که ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) کلید خورد اما بعد از ۷۲ ساعت شکست خورد.

اینفانتیو اما به شدت این وضع را تکذیب کرد و موافقت با هرگونه رقابتی که بخواهد خارج از ساختار فعلی فوتبال انجام شود را رد کرد. او اشاره کرد که جایگاهش به عنوان رئیس فیفا او را وادار می‌کند که با هرکسی صحبت کند و نظرات مختلف را بشنود و تأکید کرد که رد شدن طرح سوپرلیگ به این معنی نیست که وضعیت فعلی فوتبال باید برای همیشه به همین شکل باقی بماند.

او گفت: «گوش دادن و حرف زدن با برخی باشگاه‌ها به‌هیچ‌وجه به این معنی نیست که فیفا حامی یا متحد یا طراح پروژه‌ای مثل سوپرلیگ باشد. ما باید به حقایق توجه کنیم و نه شایعات و حرف‌های درگوشی، به ویژه آنهایی که از منابع درستی هم منتشر نمی‌شوند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهمنی کامران IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    با سلام واحترام از رییس فیفا ابنفا نتیو از شما تقاطع دارم در سال جدید ۱۴۰۱ از باشگاه پرسپولیس کمک کنید واز فدارسیون فوتبال ایران از شما بدهکار است تا اخر قورش از فدراسیون بگیرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی