نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شوک مجیدی به مدیران استقلال/ فرهاد تا پایان نقل و انتقالات لیست خریدش را نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روزهای اخیر باشگاه استقلال هم اعلام کرده که مجیدی فعلا لیستی در اختیار مدیران استقلال قرار نداده است. اتفاقی که گویا هرگز نخواهد افتاد.

خبرورزشی - در حالی که هنوز هفته‌های زیادی به پایان لیگ برتر باقی مانده است اما برخی از اظهار نظرهای فرهاد مجیدی باعث شده تا فصل نقل و انتقالات استقلال از حالا خبرساز شود. مجیدی در چند کنفرانس خبری اعلام کرده که در چند مقطعی که هدایت استقلال را بر عهده گرفته تیم را خودش نبسته و تصمیم دارد تا در انتهای فصل با سلیقه خود بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند.

سرمربی آبی‌ها همچنین با اظهارنظری عجیب مدعی شده بود که این تیم را طی دو سه سال اخیر دلال‌ها بسته اند موضوعی که برخی از پیشکسوتان استقلال نسبت به این اظهارات سرمربی استقلال انتقاد کردند. آنها معتقدند این اظهارات در روحیه بازیکنان استقلال اثرگذار خواهد بود.

با این حال طی روزهای اخیر باشگاه استقلال هم اعلام کرده که مجیدی فعلا لیستی در اختیار مدیران استقلال قرار نداده است. اتفاقی که گویا هرگز نخواهد افتاد. فرهاد برای فصل نقل و انتقالات تیمش سیاست جالبی در پیش گرفته است تا پای دلال‌ها در این ماجرا وارد نشود.

سرمربی آبی‌ها تصمیم دارد تا شخصا با بازیکنان مد نظرش مذاکره کند و در صورتی که با آنها برای حضور در استقلال به توافق رسید، نام بازیکن مورد نظر را در اختیار مدیران باشگاه قرار دهد تا آبی پوش شود. فرهاد از اتفاقی که در ماجرای انتقال قاسمی‌نژاد به وجود آمد به نوعی عبرت گرفته تا تمام مذاکرات را به تنهایی پیش ببرد و تنها عقد قرارداد را بر عهده مدیران استقلال بگذارد.

بنابراین مجیدی حتی تا پایان فصل نقل و انتقالات لیستی در اختیار مدیران استقلال قرار نخواهد داد و با بازیکنان مد نظرش به صورت جداگانه مذاکره خواهد کرد و با توافق با یک بازیکن سراغ بازیکن بعدی خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاه فرهاد:) IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    واضحه! میخواد دست دلالا کوتاه شه خودش کارارو بکنه میدونه اگ دست مددی بسپاره بیشتر همرو فراری میده برو شاه فرها که داری خوب میری
    • حمید علوی CA ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      انشالله که ناشی از خیرخواهی باشه.هرچند یک اصل در رویه های اقتصادی اینه که ایجاد انحصار در روابط اقتصادی نشانه ای از فساد اقتصادی هست و یا منتج به فساد اقتصادی میشه. آقای گلمحمدی حتی باوجود اینکه تا این حد تند نرفته بود و مذاکره با مدیربرنامه های بازیکن‌ها رو میخواست بشدت متهم شد به اینکه سهم خواهی کرده، حالا اینکه کلا باشگاه کنار زده بشه و مدیربرنامه هم نباشه، خیلی مرد میخواد که دچار لغزش و فساد نشه. میخوام بگم این حرکت حد وسطی نداره، یا واقعن مبارزه با فساده یا دلالی محض و اصل فساده. صادقانه ش اینه که شخصن با توجه به سابقه ی موضوع ارز دولتی، به این مسئله شک دارم و بدبینم.
  • اهورا مزدا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    بلاخره پس از سالها یک نفر پیدا شد که برای تاج بزرگ با تمام وجود کار کنه و با هوش وسیاست درست پیش بره. البته اگه مافیا ودلالها اجازه بدهند .#فرهاد_تنها_نیست.
  • محمد.ا IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    در سرزمین شاهان شاه هرگز نمی‌میرد شاه فرهاد ، مثل کوه پشتت وایسادیم اگه مافیای سرخ لجن حکومتی بذاره ، ستاره سوم قطعیه
  • ابد IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    این ژیگولم هر روز یه داستان درست میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی