نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
۲ |
۴
رویای جام جهانی مانع اصلی بین شهریار و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد قرضی شهریار مغانلو با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز تصمیم قطعی خود برای ماندن در پرسپولیس را نگرفته است.

خبرورزشی - شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد ما در پرسپولیس تلاش می کنیم که تا قهرمانی پیش برویم. این اولین پالس مثبت شهریار برای ماندن در پرسپولیس بود اما لیست تیم ملی کمی او را در تصمیم‌گیری مردد کرده است.

وقتی نام هیچ یک از مهاجمان هدف لیگ برتری در لیست واکسیناسیون تیم ملی قرار نگرفت این پیام به مهاجمان داده شد که شانسی برای دعوت شدن به تیم ملی از طریق گلزنی در لیگ برتر ندارند. حتی نام سجاد شهباززاده آقای گل لیگ برتر هم در این لیست دیده نشد و همین موضوع باعث شده تا شهریار در تصمیم‌گیری عجله نکند.

تا چند هفته آینده تکلیف صعود تیم ملی به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی مشخص می‌شود و در صورت حذف ایران از این بازی‌ها شهریار بدون شک به ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کند در غیر این صورت برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در جام جهانی باید در اروپا بدرخشد و بهترین تصمیم بازگشت به لیگ پرتغال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    شهریار بازیکن زحمتکشی هست ولی برای پرسپولیس مفید نیست چون سرعت و تکنیک پایینی داره
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    به نظرم برای فصل بعد علاوه بر حفظ مغانلو ، یک مهاجم تراز اول دیگه مثل رضا قوچان نژاد رو هم بگیریم تا بیشتر از پیش تقویت بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی