نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کنایه تند یک پرسپولیسی به قایدی؟/ نیمار ایران من بودم؛ از دورتموند پیشنهاد داشتم/ حماسه ساز ملبورن مرا درک کرد اما.../ خط دادند تا از تیم ملی خط بخورم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

پیام صادقیان یکی از با استعدادترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران، این روزها با صحبت‌های سید جلال حسینی تبدیل به یکی از سوژه‌های روز رسانه‌ها و فضای مجازی شده است.

خبرورزشی - مهدی یکتا: سیدجلال حسینی در مصاحبه با خبرورزشی مدعی شد که فوتبال پیام صادقیان نابود شد چون پرسپولیسی بود! پیام صادقیان هم به این صحبت‌ها در صفحه شخصی خودش واکنش نشان داد و ... در همین راستا توانستیم به سختی و از طریق یک دوست مشترک با پیام صادقیان ارتباط برقرار کنیم.

جلد روز شنبه روزنامه خبرورزشی را استوری کردی که مصاحبه سید جلال تیتر یک آن بود. توضیحی می‌دهی؟

بله، سید جلال حسینی را همه می‌شناسند. بازیکنی که با قدرت ۱۱۵ بازی ملی انجام داد و همیشه هم در پرسپولیس هوای جوان ترها را داشته و دارد. او و کریم باقری اخلاق خاصی دارند و کاپیتان ذاتی هستند. تفاوت پرسپولیس با خیلی تیم‌ها همین داشتن آدم‌های بزرگ است. اینکه یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، حمید مطهری، داوود فنایی و نیمکت پرسپولیس همه از جنس پرسپولیس هستند.

جواب سؤال ما را ندادی؟

حق با سید جلال حسینی است. من اگر پرسپولیسی نبودم آن برخوردها نمی‌شد و به راحتی پیام صادقیان را می‌بخشیدند ولی حکم به محرومیت من دادند. نمی‌خواستند پیام صادقیان پرسپولیسی بیشتر دیده شود. من حرف‌های سید جلال را مثل مردم تأیید می‌کنم. همان مردمی‌که از او حمایت کردند و جلوی فدراسیون رفتند.

جلوی فدراسیون پرسپولیسی‌ها علی کریمی و سید جلال حسینی را تشویق کردند که...؟!

به هرحال یک جایی باید اعتراض خود را علنی می‌کردند. نمی‌شود که هر بلایی بخواهند سر پرسپولیس بیاورند. علی کریمی هم یک چهره محبوب در فوتبال ایران است. معلوم است فوتبالی‌ها او را تشویق می‌کنند.

پیام صادقیان خودش چقدر در سرنوشت خودش تأثیر داشت؟ می‌توانستی خیلی خیلی بازیکن بزرگی در فوتبال ایران شوی. شاید یکی مثل علی کریمی؟

نه! لطفا علی کریمی را با هیچ کسی یا بازیکنی مقایسه نکنید. علی کریمی یکی بود و دومی ‌هم نخواهد داشت. من اولین بازیکنی بودم که در فوتبال ایران لقب نیمار گرفتم و حتی از بوروسیا دورتموند هم پیشنهاد داشتم. شاید خودم می‌توانستم لقب خیلی از بازیکنان شوم اما اجازه ندادند. اجازه ندادند چون در پرسپولیس خیلی دیده شدم. این دیده شدن بعضی‌ها را اذیت می‌کرد. حالا می‌بینم لقبی که قبلا به من داده شده را به بازیکن دیگری می‌دهند. بازیکنانی که هر حادثه یا اتفاقی هم رقم بزنند آب از آب تکان نمی‌خورد ولی همه می‌خواستند پیام صادقیان پرسپولیسی را پایین بکشند. بله، باز هم می‌گویم حق با سید جلال حسینی است.

منظورت از لقب و این حرف‌ها مهدی قایدی است؟

من حرف‌هایم را قبلا زده‌ام. نیمار لقبی بود که اول به من دادند. وقتی یک لقبی به یکی داده می‌شود متعلق به اوست. مثل جادوگر که برازنده علی کریمی است و اگر به بازیکن دیگری داده شود خنده دار می‌شود!

بگذار جور دیگری بپرسیم که بی تعارف بگو پیام صادقیان با خودش چه کرد؟ بازیکنی که پاس گل استثنایی اش به محمدرضا خلعتبری در بازی با ملوان همه را انگشت به دهان کرد و حتی علی پروین سختگیر را هم به تحسین واداشت تا بگوید «این پسر از من هم بهتر پاس می‌دهد!»

بهتر است بگویید بقیه با پیام صادقیان چه کردند؟ چرا در بهترین سال فوتبالی‌ام از لیست جام جهانی ۲۰۱۴ خط خوردم؟ چه کسانی خط دادند که پیام صادقیان نباشد؟ تصورش را بکنید اگر من در آن مقطع و اوج فوتبالم به جام جهانی برزیل می‌رفتم و بازی می‌کردم چه اتفاقاتی برایم می‌افتاد اما اجازه ندادند.

منظورت این است که به کارلوس کی‌روش خط دادند؟

من ممنون دار خداداد عزیزی هستم. وقتی از لیست جام جهانی برزیل در آخرین لحظه خط خوردم محبت کرد و به من زنگ زد. شاید من هم جوان بودم و خیلی متوجه آن صحبت‌ها نشدم ولی حماسه ساز ملبورن مرا خوب درک کرد. خودم اما جوان بودم و نمی‌توانستم بی عدالتی‌ها را تحمل کنم. مطمئن باشید اگر اجازه می‌دادند به جام جهانی بروم خیلی شرایط من عوض می‌شد و...

رقیب ما استقلال است اما استقلال تاجیکستان!/ برخوردهایی که با من شد، نیمار برزیلی را هم نابود می کرد

یک روز در استودیوی شبکه اول سیما و قبل از شروع برنامه «ورزش و مردم» با کارلوس کی‌روش خصوصی گفت‌وگو می‌کردم. بحث به فانتزی بازهای ایرانی برای جام جهانی کشیده شد. به خاطر علاقه ای که به سبک بازی علی کریمی داشتم از سرمربی سابق تیم ملی درباره او پرسیدم. به من گفت که تنها بازیکن ایرانی که می‌تواند به تو بزند، چند نفر را دریبل زده و در محوطه جریمه حریف جادو کند علی کریمی است اما حیف که سن اش بالا رفته است و نمی‌توانم در جام جهانی برزیل روی او حساب کنم. گفتم محمدرضا خلعتبری که جواب داد نه! اسم چند بازیکن دیگر را هم آوردم که جوابش همان «نه» بود اما وقتی اسم تو را آوردم می‌دانی چه گفت؟

(با کنجکاوی) چه گفت؟!

شاید نتوانم اصل جمله را بگویم اما نگفت نه!

راحت باش اصل جمله اش را بگو؟

ببخشید پیام جان اما گفت این پسر عالی اما عصبی است. عذرمی‌خوام این حرف کارلوس کی‌روش است. او گفت بعد از علی کریمی فقط پیام صادقیان خصوصیات یک فوتبالیست فوق تکنیکی و پلی میکر واقعی را دارد اما گاهی اوقات کارهایی می‌کند که کارت می‌گیرد یا اخراج می‌شود و...

من عصبی نبوده و نیستم اما عصبی‌ام می‌کردند. احساس می‌کردم علیه من هستند و دوست نداشتند پیام صادقیان در این فوتبال بزرگ تر شود. برخورد خوبی با پیام صادقیان فوتبالیست نشد. استعداد یک بخش کار است و حمایت هم بخشی دیگر. اگر برخوردهایی که با من شد با نیمار برزیلی هم می‌شد نابود می‌شد. من پیام صادقیان اهل شو بازی کردن یا دروغ گفتن نبوده و نیستم. من دوست داشتم خودم باشم و ظاهر و باطنم یکی بود که خیلی‌ها آن را دوست نداشتند.

به شخصه فوتبالت را خیلی دوست داشتم و یک روز همان اوایل ظهور پیام صادقیان در پرسپولیس در سعادت آباد وقتی تو را همراه با امین حاج محمدی دیدم گفتم که می‌توانی شبیه‌ترین بازیکن به علی کریمی باشی. مراقب خودت باش پیام جان و...

شما لطف دارید. من از زندگی خودم ناراضی نیستم. همه ایران هم می‌دانند چقدر علی کریمی را دوست دارم و عاشق منش و رفتارش هستم. به هرحال هرچه بود گذشت و من هم تصمیم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم.

شاید هنوز هم پیام‌هایی از مردم با پیشوند و پسوند «حیف» دریافت می‌کنی. این طور نیست؟

مردم و به ویژه هواداران پرسپولیس به من لطف دارند. دوره بازی من با دلایلی که سید جلال به بخشی از آن اشاره کرد کوتاه اما خاطره انگیز شد. هنوز وقتی هواداران و پرسپولیسی‌ها پیام‌های محبت‌آمیز می‌دهند کیف می‌کنم و لذت می‌برم.

یکی از کسانی هم هستی که در فضای مجازی همواره برای استقلالی‌ها کُری می‌خوانی و...؟

من با تمام وجود پرسپولیسی هستم. دوست دارم این تیم همیشه آن بالای بالا باشد و اگر حرفی هم زدم جواب برخی از کُری خوانی‌های رقیب بوده است.

امسال فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند پنجمین قهرمانی خودش را جشن بگیرد؟

یک چیزی می‌گویم لطفا و دقیق بنویسید. رقیب پرسپولیس فقط تیم دوم پرسپولیس است. همان تیمی‌که در بازی‌های درون تیمی‌ با تیم اصلی پرسپولیس بازی می‌کند. بقیه نمی‌توانند به ما برسند و تمام حسادت‌ها و مشکلات هم ناشی از همین موضوع است. استقلال تهران که دیگر رقیب ما نیست!

جدا؟!

بله، رقیب ما استقلال است اما اسمش استقلال تاجیکستان است که تیم خوبی است. برخلاف تصورات چند بازیکن ملی پوش دارد و قرار است یکی دو روز دیگربا تیم ملی عراق بازی دوستانه داشته باشد! سپاهان اصفهان هم رقیب ما نیست و داخل زمین زورش به پرسپولیس نمی‌رسد و تلاش می‌کند مثل بازی اخیر بازی را به بیرون زمین بکشاند!

به عنوان سؤال پایانی فکر می‌کنی نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب آهن چه شود؟

انشالله با اختلاف یکی دو گل می‌بریم و ثابت می‌کنیم هیچ قدرتی نمی‌تواند با چوب لای چرخ پرسپولیس گذاشتن جلوی پنجمین قهرمانی ما را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حماسه قشقایی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    بیا برو کسی اصلا تورو حساب نمیکنه عمو خخخخخخخ اسطوره لنگ فقط خودت.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      چرا چرت و پرت میگی یک کلیپ از بازی های پیام صادقیان ببین بعد حرف مفت بزن . دورتموند یورگن کلوپ پیام صادقیان را می خواست قائدی فقط از قطر پیشنهاد دارد نه اروپا . اگر قائدی نیمار آسیا هست پس ترابی رونالدینیو آسیا هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      اسطوره فقط فرهاد پودری که سابقه آقای گلی هم ندارد بعدش بهش میگن شاه افتخارات علیپور از مجیدی بیشتر هست . علیپور با اینکه چهارمین گلزن تاریخ باشگاه هست و کلی افتخار با پرسپولیس بدست آورده و چند بار هم آقای گل شده در پرسپولیس بهش میگن اسطوره پیشکسوت بعدش به فرهاد مجیدی بدون آقای گلی و افتخار خاصی میگن شاه خنده دار کلمه شاه برای فرهاد مجیدی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      ۱۲ تا کامنت گذاشته شده که ۱۰ تاش را هواداران کیسه گذاشتن بعدش هر روز هی فریاد وا مصیبت راه میندازن که آقا چرا هواداران پرسپولیس در خبر های ما کامنت می گذارند من باید بگم که در خبر های الدوچرخه اصلا کسی کامنت نمی گذارد .بعدش هم پیام صادقیان هیچ جا مصاحبه اش کلمه استقلال را نام نبرده فقط کسی که در حال مصاحبه با پیام صادقیان بوره است یکبار کلمه استقلال را به زبان آورده حالا اگر همچین اتفاقی در خبر های الدوچرخه می افتاد و تمام کامنت های یک خبر از استقلال را پرسپولیسی ها می گذاشتند استقلالی هی کامنت می گذاشتند و درباره مظلومیت استقلالی ها در سایت می گفتند و هی حرف می زنند که آقا چرا پرسپولیسی ها در خبر استقلال کامنت می گذارند
    • کامران5 IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      هوادارای کیسه، روتون میشه با این همه باخت در دربی میاین نظر میدین؟! تیمتون پوکیده دادا خخخخخ
    • یه تماشاگر IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      فقط اون بنده خدایی که میگه دورتموند یورگن کلوپ خخخخخخخخخخخخخ داش دمت گرم تو این روزای سخت حرفای باحال میزنی خدا حفظت کنه میتونستی بازیگر باشی
    • محمدم IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      خودکرده را تدبیر نیست . . . هرچی کردی خودت باخودت کردی، تو اونقد کریم باقری رو تو رختکن عصبی کردی که میخواست باصندلی بکوبه تو سرت! فقط بخاطر دوستی با پدرت اینکارو نکرد . . . برو آقاجون به همون سایت شرط بندی و قمارخونه و دوستی با تتلو برس و حرف اضافه نزن!! اهل همه نوع خلاف بودی و سر تمرین خمیازه میکشیدی!! دم برانکو گرم که خوب تورا شناخت ناخلف . . .
    • بی طرف IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      دورتموند منظورت دورتموند ایران سپاهانه؟ راستش این قشقایی رو نمیشناسم ولی خودت داری حرف مفت میزنی که فوتبال خارجی رو به این پیام صادقیان ربط میدی
    • حماسه قشقایی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      البته اسطوره تیمتون هم هست طبیعیه ازش دفاع کنی.
    • فرشاد IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      شانس آوردین کامران5، خودتم خوب میدونی ازکجا آوردین!!
    • ستاره یا سیاره... دنباله دار هالی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      حالا این دورتموند صادقیان به لورکوزن قایدی ، در ! طرف تو لیگ خودمون پنج تا گل بزور زده بهش میگن نیمار آسیا که از لورکوزن پیشنهاد داره!! خخخخخخخ خدا شما رو هم واسه ما نگهداره هوادارای کیسه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      برو پاس گل پیام صادقیان به محمد رضا خلعتبری را ببین در بازی پرسپولیس با ملوان بعدش بیا حرف مفت بزن . استعداد خالص بود پیام صادقیان . مهدی قائدی یکی از پاس هایی که پیام صادقیان را می داد را نمی توانست بدهد البته من هر چی بگم چون چشم هایت را بسته ای واقعیت را نمی می بیتی استقلالی دوچرخه سوار
    • شهرام IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      پرسپولیسی ها به حساب مصاحبه بلال اومدن از جریمه ناحق این حضرت بگن که بلافاصله با استوری نشان داد جریمش چقدر ناحق بوده و الحق که دست پروده مکتب اخلاق پرسپولیس است.
    • شاهرخ خان IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      واقعا پاس گلش به خلعتبری یکی بی‌نظیرترین پاس گلهاست؛ کات بیرون پا که کمتر تو فوتبال ایران شاهدشیم. واقعا حیف شد این بازیکن.
  • حمید علوی CA ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    این ترکیب ادبی خنده دار “ممنون دار” ! اولین بار توسط استاد بزرگ ادبیات، جناب امیرمافیا اختراع شد. ممنون دار!
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      ممنوندار کلمه درستی است حداقل این که بسیار رایج بوده و و در متون مکتوب قدیمی هم خیلی دیده میشه که کم کم از رواج افتاد و به نظر اشتباه میرسه.
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      این ترکیب به قول شما خنده دار در ادبیات کلاسیک به کرات به کار رفته اگر صحیح نباشد دست کم بسیار رایج بوده است.
    • علی غریبی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      حمید خان شما با خودتون چند چندی!؟؟ امیر مافیا کیسه کشه مث خودت، مگه داریم کسی که کیسه کشه ولی به اسطوره های تیمش بگه امیر مافیا وخالق jackDDD، الله اکبر
    • کیوان ارجمند US ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      آقای علوی اینجا بحث وصحبت در مورد پیام صادقیان میباشد نه امیر قلعه نوعی اینجوری که ما استقلالی ها پشت هم را داریم همین میشه یک قمارباز اینجوری دور را بدست میگیره و خودشو خدای فوتبال میدونه یادش رفته انگشت کوچیکه خضیراوی هم نمیشه و نصیحت من به شما زیاد خودتون را با امیر قلعه نوعی و فرهاد مجیدی اذیت نکنید به زندگی خودتان برسید
    • حمید علوی CA ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      مجهول الهویه جان اگه یک‌ فقط یک‌مثال بیاری که در ادبیات کلاسیک ما، “ممنون دار” استفاده شده بنده دیگه اینجا پست نمیذارم ولی اکه مثالی پیدا نکردی بابت اشتباه یا شاید دروغت، همینجا عذرخواهی کن داداش.
    • مجهول الهویه IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      با سلام خدمت شما من فوق لیسانسم زبانشناسی هست و هم زیاد دیدم هم زیاد شنیدم و استادهای ادبیات فارسی که سنی هم ازشان گذشته از این اصطلاح استفاده میکنند ولی الان ساعت سه و ربع صبح شاهد مثال ندارم از کامنت شما برداشت کردم که گویی مبدعش قلعه نوعی است ابداعاتی ازجمله کل یوم این توهم را ایجاد کرده که این اصطلاح اشتباهه ولی اصلا اینطور نیست خیلی رایج بوده در دسترس در ضمن من داداش شما نیستم من خانمم.
    • حمید علوی CA ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      علی آقای غریبی داداش گلم، اولأ جناب امیرخان مافیا افتخار بازی در لستقلال رو داشته اما اصولن یک پرسپولیسی هست که در شاهین بازی میکرد و‌ علی آقای پروین برا پرسپولیس نخواستش ایشون اومد استقلال. ثانیأ اینکه کسی استقلالی باشه یا پرسپولیسی نباید تغییری در قضاوت ما نسبت به عملکردش و شخصیتش بده، فرق بنده شاید با جنابعالی همینه که برای بنده استقلالی یا پرسپولیسی بودن کسی مقدم بر شخصیت خود طرف نیست و تغییری در نظرم ایجاد نمیکنه. ثالثأ بنده که استقلالی تیر و قدیمی هستم بر اساس شناخت کامل از ایشون از سال ۱۳۶۷ تا حالا با اطمینان میگم در زندگی حرفه ای ایشون قطعن رفتارهای مافیایی الان از باندسازی و کودتا کردن علیه مربی، خریدن بازیکنای حریف وقتی مربی بود، بردن بازیکنان اصلی استقلال به تیم جدید خودش برای خراب کردن استقلال، زد و بند با یکی دوتا بازیکن استقلال وقتی خودش مربی استقلال نبود(برای خراب کردن تیم) و… به کرات دیده میشه. از همه ی اینا گذشته ما حرف راست زدیم (امیرمافیا میکفت ممنون دار!)، حالا امه شنیدن حرف راست برای شما عجیبه علی آقا، دیگه بایست از خودت بپرسی با خودت چند چندی؟!
  • حماسه قشقایی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    تعجب میکنم با کسی مصاحبه میکنید که بی شرمانه ترین توهین هارو انجام میده و سابقش مشخصه. این آقا سایت شرطبندی زده! بنده خدا مجاهد خزیراوی فوتبالش به فنا رفت مجاهد خزیراوی میتونست یکی از بهترین بازیکن تاریخ ایران بشه. تم دربی صادقیان جرات نمیکرد سمت آندو بیاد
    • 4 در 6 IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      مهدي فنوني زاده داره هر روز مصاحبه ميکنه همش چرت و توهين ميکنه //بعد از مدتها اومدن با يک بازيکني که حقش رو خوردن تو فوتبال مصاحبه ميکنند مخالفي ؟؟؟؟ مجاهد خذيراوي که خونه فساد زده بود اون خوب بود؟؟ بعد اون خودش خودش نابود کرد ولي پيام صادقيان رو امثال شما نابود کردن که رفت سايت شرط بندي زد بعني امثال شما مقصريد اگه راه کج رفت/////
  • مهران IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    واقع فوتبالش اصلا عجیب و غریب نبود یک بازیکن معندلی تعویضی!!کلا یک پاس گل داد با بیرون پا!!از همون اول هم دودی بود و سالم نبود علتش هم عقده های کودکی و ..بود ولی مثلا الان خودش رو با مهدی قائدی مقایسه میکنه که از بهترین های آسیاست !!واقعا این خبرنگار یک هوادار بوده نه خبرنگار این چرت و پرتها چیه!!؟؟یارو فقط شیشه میکشه و عرق میخوره اومدین با۶اش مصاحبه کرین!!واقعا یک تفر تو اوندخبر ورزشی نیست این خبرنگاران دو زاری روبندازبیرون یا یکی نیست یک قید بندی رو برای مصاحبه گر و شدنده بذاره!!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      یورگن کلوپ پیام صادقیان را می خواست تو می فهمی یا یورگن کلوپ. یک کلیپ از پیام صادقیان ببین بعدش حرف چرت بزن
    • حقیقت تلخه IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      کاری به مقایسه کیفیت فنی قایدی و صادقیان ندارم ولی اگه منطقی باشه که از نظرت مشخصه نیستی، باید قبول کنی پرونده انضباطی قایدی رو بد ماس مالی کردن و پیچوندن و این بنده خدا هم از همین شاکی هس
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    از بد روزگار یا شایدم بی شانسی کیسه هر روزی هم یه بساطی جور میشه تا کیسه جماعت یکم بیشتر اذیت بشن.از بسکه حال و روزشون خوبه تازه با ذکر خاطرات گذشته بیشتر کنف میشن.بابا بزارید این موجودات بیچاره بدرد خودشون بمیرند.خخخ خخخ
  • هوچی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    وقتی کاپیتان محبوب شون تو اتاق دوپینگ اونطوری صحبت میکنه ازاین شرط بند و قمار باز چه انتظاری میره یه جوری قیافه حق به جانب گرفته یکی ندونه میگه چه بچه پاک و مظلومی
  • حسن آخوند IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    دوستان عزیز،مگه این مثل قدیمی رو نشنیدید که میگن ،وقتی که آب سربالا بره قورباغه ابو عطا میخونه؟حالا حکایت میانمار هست،البته ببخشید اشتباهی گفت نیمار
  • تاجی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    تو الان لقبت یه چیز دیگه است اینجا نمیشه گفت لوطی برو لقمه خود گاز بزن کم پشت سر خلق خدا ساز بزن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    خبرورشی جوری از این بازیکن ضعیف تعریف کردی انگار یادمان رفته حتی از لیگ درپیتی ترکیه هم دیپورت شد!
    • Amir perspolisi IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      تتلیتی چرا انقد به اسمه من کامنت میزاری پستای دیگه؟؟؟ تمومه کامنتاتو جواب میدم اما خبرورزشی نمیدونم چه سر و سری باهات داره چاپ نمیکنه، چرا با اسمه من کامنت میزاری بهترین فرصت که مدیرای باشگاه مخ دیاباته رو بزنن بهترین فرصته؟؟؟ دیاباته در حد پرسپولیس نیست، لطفا با اسمه من کامنت نزار، مگه همین اسمه خودت چه اشکالی داره؟؟؟؟
  • بیا اینجا اسطوره IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    واقعا که اسطوره پرسپولیسه خخخخخخخخخخخخخخخخخ سیدجلال رو بگو با اون سن و سال رو دیوار کی یادگاری مینویسه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      نظرات شما و رفقای شما در مورد یک بچه که پدر خوش چهره و معروف خود را در هفت سالگی پس از تحمل سال ها بیماری ام اس وقتی این بیماری هیچ دارو و زندانی نداشت از دست داد و با مادر و خواهر خردسال خود زندگی سختی گذراند و در آستانه خوشبختی بود تا جه حد منزجر کننده است. وقتی پیمان یوسفی پرسید از پدرت چه خاطره ای داری گفت اینکه نمیتوانست خودش بره دستشویی. سلام نمی کنید بخاطر رنگ پا روی انسانیت میگذارید؟ همه پاراگوئه‌ برای حمایت از بازیکن گاز بگیر شان بسیج شدند و در ایران زندگی هست به نابودی می بندند و بقیه حال میکنند پیام فقط کمی محبت و حمایت میخواست.
    • مجهول الهویه IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      ببخشید موبایل شرم را به سلام و اروگوئه را ب پاراگوئه تغییر داد
    • اس اس IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      مجهول گوش کن هیچ وقت برای توجیه رفتارهای زشت و بد کسی از این دلایل استفاده نکن روح پدر پیام شاد باشه خودش هم انشالله مسیر درست زندگی رو طی کنه
  • danger IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    جوانهایی که الان به پرسپولیس آمده اند باید خیلی مراقب باشند چون ایشون یکی از پرورش یافتگان مکتب لنگ تهران است
    • کیسه همیشه کیسه IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      از پرورش یافتگان نادی الستقلال بگم برات یکی مثل محمود فکری با اون فحاشی کردنش تو این سن بالاش خجالتم نمیکشه یکی مثل خزیراوی خونه تیمی میرفت یکی مثل فرناز دوپینگی یکی مثل فرزارت همش فاکتور میکشه برا باشگاه یکی مثل حجازی که تو رختکن میگفت لباس بازیکنا رو بکشید و و و
  • کانتونا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    هنوز که هنوزه بزرگ نشده ای
  • رز سرخ IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    استعداد خوبی داشت.اما ........ کاش حمایتی که از قایدی بعد تصادف و ماجرای قتل و......... انجام شد از پیام هم میشد....
  • ضیا CA ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    من موندم چرا اینهمه خلافکار به اینا وصله
  • حسین فاضل IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    حالا بیا و درستش کن...مرده شور ببره ترکیب نحس اون سید خلال رو که اسم این نکبت رو آورد... حالا دیگه طرف ول کن نیست... دو روز دیگه میاد میگه از آرژانتین پیشنهاد داشتم که تابعیت بگیرم و کنار مسی بازی کنم، چون لنگی بودم نذاشتن...
    • سرباز سرخ CL ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      گیریم که پدرتو بود فاضل از فضله پدر تورا چه حاصل حسین فاضلون.
  • Mohsen IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    آخه بی مصرف تو چجوری خودت رو در حد تیمار میبینی
  • جادوگر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    چی شد استقلالیها واسه چی دارن میسوزن ،شما اندازه سید جلال یا اصلا بهتر بگم هم قدشو دارین؟کل استقلال رو با هم جمع کنین باز دو نفر از سید جلال کمتر میارین
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    داش پیام جات تو قلبه......زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی......ننگ باد بر تیم کیسه حقیر زنگ تفریح ایران و اسیا
  • پژمان IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    شما زیاد به خودت فشار نیار مصدوم میشیاااا. فوتبال این مملکت زیاد مثل تو دیده.. آدمی فوق العاده بی جنبه و بد اخلاق که جنبه یک قرون پول نداشتی و به تباهی کشیده شدی. اسم استیلی و کریمی و دایی خیلی برای دهن تو بزرگه.. تو به اشتباه وارد فوتبال شدی از اول هم باید میرفتی دنبال همین نونی که داری در میاری.
  • مسعود IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    استعداد فقط مجاهد خذیراوی . اگه نمی سوخت بهترین بازیکن تاریخ ایران میشد .
    • ش خ IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      استعداد فقط ابراهیم تهامی که ۱۴ بازیکن حریفو دریبل کرد!! موندم کدوم تیمی ۱۴ بازیکن داره که این آقا میگه ۱۴ تا بازیکنو دریبل کردم!! پیام بازیکن خیلی خوبی بود که برانکو از پرسپولیس انداختش بیرون و بنجلهای خودشو آورد. بزرگترین ضربه برانکو به صادقیان، رضائیان، طارمی و مسلمان زد هرچند سه قهرمانی ارزشمند برای ما آورد.
  • استقلا لم ارزوست IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    واقعا خدا یه عقل به ایشون بده.اصلا درحدی نیستی ک بخای درمورد استقلال صحبت کنی.سرور تیمتون ۲بارقهرمان اسیا شده ک شما خوابشم نمیبینید.امسال اگ ما قهرمان نشیم بدون شک سپاهان میشه ن شما ک با زر و زور و وزیر دنبال قهرمانی هستید
  • فرشید شهیدی FR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    بازیکن‌های خلاق، روحیات یا حالت روحی عادی ندارند وگرنه خلاق نمی‌شدند. در روانشناسی ورزشی، پیش از هر چیز باید تیپ‌های شخصیتی بازیکن‌ها را شناخت. یک علت موفقیت برانکو این بود که روانشناس ورزشی بود.
  • شاهین نجفی رفیق تتلو IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    شما نیمار نبودی بیمار بودی
  • JJ-Club NO ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    اخ اخ این باز هم سر و کله اش پیداش شد. برو دادا ببین تو سایت شرت بندیت که هزاران نفر آدم بدبخت رو بیچاره کردی چه خبره. آخه این بشر تو فوتبالش چی داشت که این همه نی نی به لا لاش میزارین. به قول یکی از دوستان این بشر کلا اشتباهی هستش و اشتباهی وارد فوتبال شد. کسی که نتونه حتی نیم فصل تو لیگ ترکیه دوام بده داره خودش رو به سنگ کلوپ و دورتموند میزنه. زیاد رو خودت قیمت طلا نذار آفتابه مسی......
  • Arash.rdj IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    بچه جان اون‌موقع هنوز نی نی تشریف داشتی، ولی اگه کمی درباره پیام و استعدادش توی اینترنت سرچ کنی میفهمی کی بود، قایدی که الحق بازیکن لایق و توانمندیه که در استعدادش شکی نیست. اما جناب قایدی اوج مشتری هاش از تیم های حاشیه خلیج فارسه، اما آقای صادقیان رو دورتموند میخواست! حتی آقای کریمی و دایی کم کم به اون جایگاه رسیدن که در بایرن مونیخ بازی کردن(هر چند علی آقا کریمی به حقش در فوتبال نرسید و قطعا جایگاهش در کنار بهترین بازیکنان تاریخ جهان بود)، ولی پیام مستقیما از دورتموند پیشنهاد داشت. که با محرومیت ناعادلانه و حاشیه هایی که براش درست کردن و البته عدم صبوری خود آقا پیام فوتبالش تمام شد!
  • 7 IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    خمیازه های نیمار ایران:)! سر تمرین پرسپولیس جلوی حمید درخشان رو کسی یادش نمیره
  • شهرام IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    من اگه جای استقلالی ها بودم جای کری خوندن ۲۴ساعته دعا و نذر نیاز میکردم که بازم مثل لیگ قبل بعنوان تیم یدکی به سهمیه اسیا برسن.
  • حسن IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    راست می گه نیماره اخه جنسهای خوب معمولان تو امریکای جنوبیه خدایش ساقی این بابا کیه جمع کنید چهار ساله با شالاتان بازی دارید سر تیمهای دیگه را می برید
  • علی US ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    باز بگید کیروش بده، یکی این یکی شجاع خلیل زاده، بازیکنای غیرقابل کنترل و بسیار عصبی. واسه همین موضوع کیروش هیچوقت بازی نداد بهشون. چرا که با یه عدم کنترل و عدم ثبات رفتاری میتونستن تیم رو نابود کنن. تیم ملی یا هر تیمی عقب هست بجای اینکه اقا شجاع سریعتر بازی رو به جریان بندازه، میره با بازیکن حریف درگیر میشه و کلی زمان رو تلف میکنه، نمیگه چشم 80 میلیون ایرانی داره نگاهشون میکنه که برن گل بزنن، یه تنه، ارزوی 80 میلیون ایرانی رو به باد میده.
  • محمودآبی AF ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    والله یکی باید به این آقای صادقیان بگه وقتی توفوتبال بازی می کردی نیمارهنوز بازیکن فوتبال نبود که بگن پیام نیمارایرانه .بازم خوبه نگفته امباپه ایران!
  • مریم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    پیام صادقیان تنها کاری که بلد بود آرنج زدن بود تو پرسپولیس عین خرس وسط میدوید اگر عدالت تو فوتبال ایران باشه پرسپولیس نهایتا سوم شه هر سال با این همه ستاره ولی استقلال اول میشه اگر عدالت بود الان استقلال بالای 10 تا عنوان قهرمانی لیگ برتری داشت و حداقل 21 تا جام حذفی و حداقل 7 تا قهرمانی آسیا پرسپولیس تا قبل از اینکه مجددا شدید هواشو بگیرن قهرمانی تو هیچ جامی به خودش ندیده بود تو این 10 سال و تازه با این چند جام هنوز به استقلال نرسیده اگر استقلال جام های گذشته اش را داشت الان بالای 200 جام داشت پرسپولیس زیر 100 جام تا حالا داشته اونم یکسریش به ناحق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی