نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
قهرمانی استقلال ۲ معجزه لازم دارد/ تیم مجیدی با دیاباته ۱۰ نفره است/ شیخ در تیم استراماچونی آقای گل شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به نتایج اخیر تیم استقلال باید معجزه‌ای رخ بدهد که این تیم بتواند دوباره دارای بخت قهرمانی شود.

خبرورزشی -  استقلال در دیدار عقب افتاده هفته بیستم لیگ برتر باید دوشنبه شب در زمین تختی آبادان به مصاف صنعت نفت برود. علی موسوی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط این روزهای استقلال به ویژه خط حمله این تیم حرف زد.

آقای موسوی! استقلال در لیگ برتر چقدر می‌تواند به قهرمانی امید داشته باشد؟

به قهرمانی؟! الان دیگر استقلال خیلی از صدر جدول عقب افتاده و باید معجزه رخ بدهد. هم برای استقلال و هم در نتایج دو تیم صدر جدولی که من بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیافتد.

بازی با صنعت نفت را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی‌های استقلال همیشه مقابل تیم‌های جنوبی بازی‌های خوبی از آب درآمده است. چون هر دو فوتبال را روی زمین انجام می‌دهند، هم تیم‌های جنوبی و هم استقلال.

بازی برای استقلال در آبادان سخت نیست؟

نه، هنوز آبادان به آن صورت گرم نشده! ضمنا  استقلال تازه از عربستان برگشته و فکر می‌کنم با توجه به سه هفته‌ای که در آنجا مسابقه می‌داد یک اردوی خوب با شرایط هوایی گرم را برای چنین روزهایی پشت سر گذاشته است. با این همه امیدوارم استقلال نتیجه خوبی بگیرد. گرچه باید سفت و سخت به جام حذفی و مسابقات آسیایی بچسبد.

چرا اینقدر به مدافعان استقلال انتقاد می‌شود؟

هر تیمی‌در دنیا هجومی‌بازی می‌کند قطعاً گل هم زیاد می‌خورد. اگر استقلال روی خط دفاعی زوم کند قطعا تعداد گل‌های زده اش کم می‌شود و طور دیگری به این تیم ایراد می‌گیرند. مثل زمانی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بود. در کل فکر می‌کنم استقلال اگر در برگشت‌ها بتواند خودش را خوب جمع و جور کند و فضاها را ببندد به مراتب کمتر گل می‌خورد.

قهرمانی استقلال ۲ معجزه لازم دارد/ تیم مجیدی با دیاباته ۱۰ نفره است/ شیخ در تیم استراماچونی آقای گل شد

مدتی است مهاجمان استقلال گل نمی‌زنند؟ ایراد کار کجاست؟

گاهی می‌شود که مهاجمان چند هفته گل نمی‌زنند اما ایراد اصلی به سیستم تیم برمی‌گردد. یکی از آنها همین دیاباته است. او به شدت در این فصل کُند شده و وقتی درون زمین است حس می‌کنید استقلال ۱۰ نفره شده! او فقط باید در شش قدم بایستد و دائم توپ بگیرد تا آنها را گل کند که این اواخر آنها را هم از دست می‌دهد.

اما دیاباته فصل قبل آقای گل شد؟

این به خاطر سیستم تهاجمی‌استقلال با تفکرات استراماچونی بود. آن زمان هر ۲، ۳ دقیقه یک توپ به مهاجمان می‌رسید و طبیعی بود که آمار گل‌هایش بالا برود ولی الان استقلال به آن روش بازی نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبرمعراجی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    استقلال بادباباته ده نفره مبشه، با میلیچ 9 نفره، وبا شجاعیان هشت نفره. بخدا اینا هروقت باهم جزو یازده بازیکن میدون بودن استقلال بازنده شده.... من باشم هرسه تاشونه اخراج میکنم. تیم باید 11نفرباشه نه 10 نفر.
    • شهرام IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      عزیز شما بگو مجیدی چکار کنه؟ وقتی مدیران منصوب یه قاسمی نژاد(که خودش میخواست بیاد و تو پست 10 عالیه که الان فقط فرشید تو این پست خوبه) را نگرفتن ولی لنگ از قطر و پرتغال بازیکن میخره و ... توقع دیگه ای داری؟ فعلا دور، دور هتلر+شالکه04 هست بزار بتازن که بزودی کالچوپولی برپا میشه تو این فوتبال
  • الدوچرخه چی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    برای قهرمان کردن کیسه معجزه نیاز نیست !با این روشی که رئیس فدراسیون جدید وهمکارانش دارن درپیش میگیرند بزودی یه جام به کیسه اهدا خواهد شد!بازیکن کیسه با لگد عمدی روی بازیکن پرسپولیس باعث درگیری میشه وبعدم مربی کیسه وارد زمین میشه وبا مشت به صورت بازیکن حریف میزنه اونوقت بازیکنان تیمی که هم لگد عمدی وهم مشت خورده محروم میشن !از اون طرف پرسپولیس در اصفهان مهمان است وتیم میزبان باعث در گیری میشه چون نتونسته بازی رو ببره وبزور وشانس یه مساوی گرفته درست مثل کیسه که چون بازی رو باخته وبغیر از ابروریزی وتحقیر در دربی امید قهرمانی رو هم از دست داده فقط از راه درگیری میتونه یکم از عقده ی تحقیر خود کم کنه!
  • ناشناس NL ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    معجزه مال پاکان است خدا شادی به کسی می ده که لیاقت داشته باشه
  • فرشاد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    واقعا شیخ بدرد فوتبال نمیخوره و باید بسکتبال بازی میکرد، اون نمیتونه یه توپ ساده را استپ کنه و پاس سالم بده، نمیدونم فرهاد از چه چیز بازی شیخ خوشش میاد؟!! پارسالم بخاطر بازی کنار قایدی آقای گل شد، اگه ارسلان یا رمضانی هم کنار قایدی بازی میکردن حتما بیشتر از شیخ گل میزدن و آقای گل میشدن!!!
  • Amir perspolisi ZA ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    استقلالی های عزیز نادری را از چنگ ما گرفتید امیدوارم در صورت جذب دیاباته توسط پرسپولیس عزیز موضع گیری نکنید و حاشیه ای نسازید دیاباته می تونه در پرسپولیس بسیار مثمر ثمرتر از استقلال بازی کنه سبک و استیل او با شهریار می تونه بسیار ویرانگر باشه با توجه به اینکه عیسی آل کثیر هم کم کم به پایان دوران بازیگری اش می رسه
    • حمید علوی CA ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      دیاباته از استقلال بره قطعن استقلال بشدت آسیب پذیر میشه. دیاباته اگر گل هم نزنه، با توجه به نوع بازی و سوابقش خط دفاع تیم‌های مقابل معمولن جرات نمیکنن رهاش کنن و به بازی اضافه بشن. مطمئن باشین دیاباته بره تیمها با خیال خیلی راحت‌تر جلو استقلال بازی میکنن
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    آقا امیر تیم ما هیچ نیازی به دیاباته نداره و الکی جو نده !!! درضمن بابت رفتن نادری هم هیچکدام از ما پرسپولیسی ها ناراحت نشدیم چون بهتر از نادری رو در سمت چپ داریم !!! دوست خوبم شما یا استقلالی هستی یا ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی