نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حرکت چراغ خاموش استقلال درباره پادوانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیرو انتشار گزارش ها و مصاحبه های اخیر درباره پادوانی مدافع برزیلی اسبق استقلال مدیران این باشگاه به تکاپو افتادند.

خبرورزشی - پیرو صحبتهای مطرح شده درباره پرداخت غرامت ۹ میلیون دلاری بابت مشکل آسیب دیدگی که برای لی اندرو پادوانی مدافع برزیلی اسبق استقلال مطرح شده مدیران باشگاه استقلال با تشکیل جلسه‌ای فوق العاده در این باره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است مدیران استقلال از وکلای بین‌المللی خود خواسته‌اند در حین رسیدگی به پرونده استراماچونی، در این باره نیز اطلاعات دقیق تری کسب کرده و برای حل این موضوع هم راهکاری بیندیشند.

پادوانی پیش از ترک کشورمان مبلغ ۱۱۰ هزار دلار بابت آخرین قراردادش از باشگاه استقلال طلب داشت که هنوز این مبلغ به حسابش واریز نشده است! رقمی که شاید با پرداخت آن بخشی از دردسرهای امروز از بین رفته بود. پادوانی به تازگی و با قطع امید از کسب بهبودی دوباره در بحث راه رفتن و ایستادن روی دو پای خود از طریق وکلایش به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کرده و گفته می شود توانسته حکمی بابت دریافت غرامت از فیفا دریافت کند که طی آن باشگاه استقلال باید ۹ میلیون دلار به این بازیکن بابت آسیب شدید جسمانی که به او وارد شده بپردازد.

پادوانی در سال ۹۵ و در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از برخورد با آرمین سهرابیان مدافع هم تیمی خودش از ناحیه جمجمه دچار شکستگی شده و نخاعش آسیب دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    پولش هم بابا مسعود قراره بده.واقعا بزرگترین سوال تو لیگ ایران اینه که استقلال این پول هارو از کجا میاره؟مگه اونا دو سال رفتن فینال آسیا مگه اونا 4 بار قهرمان لیگ شدن.یه سوال بزرگ دیگه اینه که چرا غلامپوری که مشت میزنه 2 جلسه محرومیت فرشاد فرجی که مشت میخوره هم 2 جلسه.ریگی شجاعیان قائدی همه تو درگیری بودن ولی فرجی و غلامپور فقط محروم میشن.بعدشم مگه منع ورود بازکن خارجی نیستش چجوری میلیچ تمدید کرده و تو لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ایران بازی کرده و میکنه.تو لیگ ایران جریمه نمیشه ولی تو لیگ قهرمانان در حال بررسی هستش؟بازی های پرسپولیس که میهمان هستش زودتر از استقلالی برگذار میشه که مهمان هستش چرا؟تا کی باید از استقلال حمایت های سنگین بشه؟؟
  • مهدی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    چراغ خاموش چراغ روشن نوربالا هرجور برید جلو ۹ میلیون دلار استقلال باید بده به پادوانی باید زودتر فکر میکردید و اون حس انسان دوستانه که نشون میدید بابت ساخت کلیپهای دروغی یه بار تو واقعیت نشون میدادید و پول این بند خدا را زودتر به همراه یه پاداش پرداخت میکردید تا پادوانی مجبور نشه شکایت کنه
  • تاجی طبرستانی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    خواهشا یه مقدار هم انصاف داشته باشید................ در بیعرضگی این مدیران گماشته لنگی هیچ شک و تردیدی نیست ولی بحث شکایت پادوانی اصلا طلب 110 هزار دلاری نیست و استقلال بدهی رو قبول کرده و حتی شماره حساب هم از فیفا و وکییل پادوانی خواست ولی ایشون یخاطر نقص عضو طلب 9 میلیون دلار کرده ( چیزی شبیه دیه خودمون ) ک فیفا درخواستشو قبول نکرد این اقا هم رفت دادگاه کاس ............. این اقا هم هیچوقت راضی نمیشدیا دریافت 110 هزار دلار ، رضایت میداد و از حق شکایت خودش صرفنظر کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی