نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بسته شدن پنجره تابستانی استقلال به خاطر شکایت استراماچونی/ بحران آبی‌ها از راه می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال این روزها با انواع و اقسام مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. وضعیت به گونه‌ای شده که حتی خود مدیران باشگاه نیز صراحتاً به دغدغه‌های بزرگ مالی اعتراف می‌کنند و جایی برای تکذیب باقی نمانده است.

خبرورزشی - استقلال این روزها با انواع و اقسام مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. وضعیت به گونه‌ای شده که حتی خود مدیران باشگاه نیز صراحتاً به دغدغه‌های بزرگ مالی اعتراف می‌کنند و جایی برای تکذیب باقی نمانده است.

در حال حاضر باید مطالبات شیخ دیاباته و هرویه میلیچ سر فرصت پرداخت شود. بازیکنان داخلی نیز طلبکار هستند و راضی نگه داشتن آنها در روزهای پایانی لیگ برتر که با مراحل حساس جام حذفی نیز هم‌زمان می‌شود، اهمیت بسیار زیادی دارد.

البته این مسائل در مقابل شکایت آندره‌آ استراماچونی و رقمی که باشگاه استقلال در صورت باختن آن پرونده باید بپردازد (چیزی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو) اصلاً موارد مهمی تلقی نمی‌شوند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مدیران باشگاه استقلال به شدت نگران هستند تا مبادا سرمربی اسبق این تیم به واسطه برخورداری از تیم حقوقی مجرب و وکلای کارکشته نه تنها بتواند پرونده را به صورت کامل از استقلال ببرد، بلکه دقیقاً مانند همان کار انجام شده توسط وینفرد شفر، پنجره نقل و انتقالات استقلال در تابستان امسال را مسدود کند و این تیم در مهلت یارگیری برای فصل آینده و البته جدال فوق‌العاده حساس برابر الهلال عربستان که قرار است اواخر شهریور ماه برگزار شود، با معضل بسیار بزرگ مواجه شود.

پنجره نقل و انتقالات استقلال در حال حاضر هم بسته است چون مربی خارجی و وکیلش که دو سال قبل در روزهای آغازین دومین دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود بر سر مسائل مالی با استقلال دچار مشکل شده‌اند و کارشان به فیفا کشیده شده است ولی آن موضوع قطعاً به راحتی حل می‌شود و همه چیز باید معطوف به جمع‌وجور کردن پرونده مرد ایتالیایی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    همون روز اول گفتم ایشون یک دلال تمام عیاره که فقط اومده پول پارو کنه ..چند بازب به خاطر آلودگی رفتیم صدر هوادارانمون خودشون رو فریب دادن ..مگه میشه به خاطر یک قسط عقب افتادن بزاره بره مربی؟؟؟؟؟ آقای ماچونی شمارو هیشکی نمیخواد حتی قطر
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    مارا زسر بریده میترسانی ؟؟!!!!!!!!!!!!! بابا مسعود و آل او (سایرعوامل که قدیم تر از او هم در صحنه بودند ) طی این پنج سال کاری با استقلال کردند آنچنان خرابی هایی به بار آوردند آنچنان ضرباتی به استقلال زدند که این یکی فی الواقع دیگر دردی ندارد آخرین حمله ها به استقلال با کودتا علیه استراماچونی شروع شد و گویا با تسویه حساب با او به پایان خواهد رسید عمر سلطنت آل بابا مسعود نیز رو به پایان است و انشالله فوتبال و بلکه ورزش ایران دچار تحولاتی واقعی و عظیم گردد .
  • ناشناس NL ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    کارش تیغ زدن تیمهای سابق و اخراج شدن خخخخخخخخخخ
  • مانی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    میگن خدا جای حق نشسته و چوب خدا صدا نداره . فتحی همون کسی بود که در دربی ۷۳ اون رای های عجیب محرومیت رو برای پرسپولیسیها صادر کرد اما سالها بعد باعث شد که استرا ماچونی استقلال رو ۳ میلیون دلار تیغ بزنه
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    استقلال پنجرش دو قفله شده خخخخخخخخخخخخخخخخخ قبلش هم بسته شده بود هنوز خبری از باز شدنش نیومد.اونی که گفتن تا آخر هفته باز میشه
  • مهدی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    مهم اینه که دو هفته بخاطر آلودگی هوا صدر بود
  • چرچيل IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    به اميدبازگشت کيسه به دست سوم.
  • محمدرضا IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    بابا خادم شون میده نگران چی هستن اینها مگه تبانی تیم پایه کیسه ثابت نشد که بعدا بگن چون انها طرفدار دارن بعد هرکسی که شکایت کرد محروم شد جالبه
  • تاجی با اصالت IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    والا تا بوده همین بوده بمحض اینکه دیدند استقلال توی آسیا از سخت ترین گروه ممکن با اقتدار صعود کرد عوامل لنگی فدراسیون و وزارت ورزش و همه نهادهای فوتبالی که تماما لنگی هستند بسیج شدند برای زمین زدنش که دلیل اصلیش هم عقبه و رزومه این باشگاه پرافتخار و سابقه تاج بودنشه ! وقتی وزیر کشور علنی برامون کری میخونه و شاه فرهاد از کلمه بی شعور که واقعا بجا هم گفت براش استفاده میکنه به نظرتون زهرشو نمیریره ؟ التماس تفمر ، وجدان بیدارم آرزوست !
  • ناشناس IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    وزیر ارتباطات پول شفر رو داد نگران نباشید سیاست مدار ها پشت استقلال و پرسپولیس هستند
    • پیگیر فوتبال FR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      اللهیارو فروختن ۸۵۰هزار دلار ولی ۵۵۰ هزار دلار پول شفرو ندادن با پنجره بسته رفتیم اسیا ۳۰۰هزار دلار هم معلوم نشد چی شد درضمن کالدرون از لنگ شکایت کرده و لنگ جریمه لنگیفرو فقط به خدا سپردیم استرا ۴بار خواست بیاد ولی نذاشت اخرش هم قانون ضداسترایی بود و منع خارجی برای هدر نرفتن ارز ولی با این قانونشون دقیقا ارز هدر رفت لنگیفرو فقط به خدا سپردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی