نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نقد و بررسی ملی پوش بدمینتون کشور/ رومینا تاجیک؛ بازیکنی با چاشنی تفکر استعداد و نبوغ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمتر بازیکنی در بدمینتون ایران فاکتورهای منطق، سرعت و مهارت را همزمان دارد اما رومینا تاجیک بازیکن ۱۹ ساله تیم ملی بدمینتون ایران می تواند با توانایی های های خارق العاده خود و با بازی قابل قبول و چشمگیر طلایه دار بدمینتون ایران در آینده نزدیک باشد.

خبرورزشی - دختر ۱۹ ساله بدمینتون ایران سبک بازی کامل و کم نقصی دارد،یک بازی چشم نواز و با فکر شاکله بازی تاجیک در زمین است. اگر مقابل او بازی کنید متوجه حیله های فنی و محک زدن در جریان بازی خواهید شد،درسبک بازی تاجیک خونسردی شرق آسیا و بی رحمی اروپایی ها به چشم می خورد.

از نکات مثبت تاجیک تحرک بالا در زمین به لطف بدن آماده این بازیکن است که خود را  به تمام نقاط زمین می رساند و می تواند در همه جای زمین حضور داشته باشد. اسمش قدرتمند و هدفمند در گوشه های زمین یکی از ترسناک ترین نکات بازی اوست، به این دلیل که بازیکن حریف هر چقدر هم آماده باشد در دام بازی او خواهد افتاد. تغییر تاکتیک در بازی دختر آینده دار بدمینتون ایران در جریان بازی مرتبا به چشم می خورد به شکلی که اینقدر روند بازی تغییر می کند که حریف در گمان سبک بازی می ماند و نمی داند بازی را او چگونه است.

انگار که دو بازیکن مشغول بازی شطرنج هستند.اگر بخواهیم شوک اصلی در بازی تاجیک را مطرح کنیم باید از کات های ناگهانی در حین بازی غافل نشویم درست زمانی که بازی در روند خود به آرامی قرار می گیرد یا ضربه کات در ارتفاع بالا و نزدیک به تور از ملی پوش بدمینتون ایران دیده می شود یا بک اسمش های هدف دار که شگرد اصلی رومینا تاجیک است. نت اسکیل قابل قبول از تاجیک و بدون اضافه کاری ازاو یک بازیکن نفوذ ناپذیر می سازد.

در تمام نکات مثبت بازی رومینا تاجیک باید به انتقاداتی از بازی او هم بپردازیم که رفع آنها او را مبدل به یک بازیکن کامل و تراز اول خواهد کرد. تم احساسی به علت سن کم در بازی به چشم می خورد و گاهی در روند بازی خشم دیده می شود که معمولا این خشونت به کمک بازی او می آید و در راستای پیروزی در بازی به چشم می خورد. استفاده محدود از تاس های بلند در انتهای زمین که البته این به سبک بازی تاجیک بر می گردد ولی اجتناب همیشگی ممکن است بازیکن را خسته و فرصتی ترمیم در بازی را از بین ببرد.نکته آخر در مورد نقد بازی ستاره ملی پوش بدمینتون ایران ریسکی بازی کردن شدید اوست که گاهی به نقطه قوتش در بازی بدل می شود.

فارغ از تمام نقاط مثبت و منفی در بازی رومینا تاجیک باید به این نکته توجه کنیم که ملی پوش بدمینتون ایران تنها ۱۹ سال دارد و راه طولانی برای ستاره شدن خواهد داشت.نکته ای که می تواند بازیکنان ملی پوش را پخته تر کند شرکت در مسابقات برون مرزی وتورهای جهانی است تا به تجربیات ملی پوشان اضافه کند وگرنه اساس بازی و استعداد در بازیکنان بدمینتون ایران به چش می خورد که این امر دست مسئولین فدراسیون بدمینتون کشور را می بوسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نرگس IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    جالب بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی