نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
۰ |
۲
گواردیولا جام را گرفت و مقصد آگوئرو را لو داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا بعد از قهرمانی منچسترسیتی فاش کرد سرخیو آگوئرو به بارسلونا خواهد پیوست.

خبرورزشی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از آخرین بازی تیمش در فصل جاری لیگ برتر مقابل اورتون گفت که سرخیو آگوئرو فصل بعد در این تیم نخواهد بود.

او پس از این بازی در تمجید از مهاجم آرژانتینی‌اش گفت: «کاری که آگوئرو در یک دهه اخیر انجام داد، فوق‌العاده و شگفت‌انگیز است.سرخیو پسری فروتن و بامزه است، او پسری خوب است که ۲ گل فوق‌العاده در این بازی به ثمر رساند. سرخیو در این مدت به ما کمک کرد تا باشگاه را به جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار دارد، برسانیم. او انسان خاصی است. این پایانی عالی و لحظه‌ای افسانه‌ای برای آگوئرو بود. شاید من دارم یک راز را فاش می‌کنم. سرخیو احتمالاً در آستانه توافق با باشگاه قلب من یعنی بارسلونا است. او قرار است کنار بهترین بازیکن تاریخ یعنی مسی بازی کند. اطمینان دارم که سرخیو از بازی در بارسلونا لذت خواهد برد و احتمالاً بارسا با وجود او در زمین قدرتمندتر خواهد شد.»

اخیراً نشریه «دیلی میل» انگلیس خبر داده بود سرخیو آگوئروی آرژانتینی که در پایان این فصل قراردادش با آبی‌پوشان شهر منچستر به پایان می‌رسد، برای عقد قراردادی ۲ ساله با بارسلونا به توافق رسیده است و در روزهای آینده در تست پزشکی این تیم شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی