همسر حجازی: اشکم درآمد؛ خوشحالم ناصرِ من این روزها را ندید 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسر حجازی گفت: با اینکه اعلام شده بود هیچ مراسم سالگردی برگزار نمی شود پیش بینی می کرد دوستداران همسرش سر مزارش حاضر شوند.

خبرورزشی - بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی با تشکر از افرادی که در سالروز درگذشت این اسطوره فوتبال کشور به قطعه نام آوران رفته بودند گفت: از قبل اعلام کرده بودیم به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دومین سال متوالی مراسمی نمی‌گیریم چون چیزی با ارزش تر از حفظ جان و سلامتی مردم نیست اما صدها نفر یا اینطور که برخی می گویند بیش از هزار نفر روز دوم خرداد بر مزار ناصر حاضر شده و یاد او را گرامی داشتند و من به نوبه خودم از تک تک این عزیزان سپاسگزارم. امسال به خصوص در فضای مجازی و اینستاگرام بسیاری از هموطنان با انتشار مطالب و پست هایی یاد و خاطره ناصر حجازی را گرامی داشتند و از دیدن برخی از این پست ها اشکم سرازیر شد.

همسر حجازی: اشکم درآمد؛ خوشحالم ناصرِ من این روزها را ندید 

شفیعی در ادامه گفت: ۱۰ سال گذشت از طرفی خیلی سخت بود و از طرفی واقعاً سرعت گذر عمر، آدم را حیرت زده می کند. فقط می توانم بگویم از یک جهت خوشحالم که ناصر این روزهای پر از سختی و مشکلات هموطنانش را ندید چون به شدت روی این مسائل حساس بود و خیلی غصه می خورد. خود من ماه هاست روحیه مناسبی ندارم هر دفعه از پنجره خانه به بیرون نگاه می کنم چشمم به کودکان کار می افتد و اعصابم خرد می شود که اینها الان باید سر درس و مشق خود باشند و بعد از مطالعه روزانه پای تلویزیون بنشینند و برنامه کودک نگاه کنند اما تا کمر داخل سطل زباله ها مشغول جستجوی چیزی هستند که تبدیل به پول شده و بخشی از نیازهای روزمره شان را تامین کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    ماهم وقتی فیلم احمد نوراللهی دیدیم گریه کردیم به حال کیسه
  • غضنفر IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    امیدوارم همسر و دخترشون هم رفتار محترمانه ناصر خان حجازی را سرلوحه کارشون قرار بدن و به بازیکنان رقیب توهین نکنند
  • اکبرمعراجی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    ناصرخان اسطوره بی بدیل هست وبه رنگ خاصی تعلق ندارد. همه مردمان آزادیخواه ایران اسلامی به ناصرخان ارادت قلبی دارن. روحش شاد
  • رضل IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    سرکار خانم شما توانایی مدیریت منزل تان را هم ندارید وعاجزید که اگر به کسی توهین میشود حداقل منتشر نشود چطور میتوانید نگران آحاد مردم باشید؟
    • شهرام IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      شما به مدیریت پیروانی+شکوری و پاکدستی همایون بهزادی+علی پروین و... ببخش یه نفر تو خونشون یه حرف زد این بنده خدا ده بار عذرخواهی کرد ولی از بس عقده ای هستید کار یه نفر دیگه را چسبوندید به زن ناصر خان تا ناصر خان را تخریب کنید و فساد اسطوره های لنگ که بوش اوین را برداشته را ماله بکشید!
  • محمدرضا محمودی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    روحش شاد یادش گرامی و جاودان
  • رضا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    روحت شاد ناصر خان اسطوره بی نظیره تاج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی