روش استخدام و رقم قرارداد مربی خارجی استقلال لو رفت/ آبی‌ها قانون شکنی می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی یکی دو هفته اخیر بحث استخدام مربی خارجی برای تیم استقلال به جای فراز کمالوند سوژه اصلی نیمکت این تیم بوده است.

خبرورزشی -  در حالی که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در تابستان سال ۱۳۹۹ به دنبال افزایش قابل توجه قیمت ارز و تعداد زیاد شکایت‌های رسیده از فیفا، قانون منع استخدام مربی و بازیکن خارجی را وضع و تصویب کردند با این حال مدیران باشگاه استقلال طی این مدت تاکید داشتند شیوه به خدمت گیری مربی خارجی مدنظرشان متفاوت با قانونی است که وضع شده است.

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه گفت: «این مربی تنها در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند و در مسابقات استقلال روی نیمکت ما نمی‌نشیند. به همین خاطر حتی برایش کارت سازمان لیگ هم نخواهیم گرفت».

پس از پیگیری‌های مکرر از نزدیکان باشگاه و وزارت ورزش مطلع شدیم مدیران استقلال در نظر دارند قرارداد همکاری با این مربی را از طریق اسپانسر باشگاه منعقد کرده و در واقع مربی مذکور را به عنوان کارمند اسپانسر باشگاه به ایران بیاورند و با او قرارداد همکاری ببندند.

گفته می‌شود رقم قراردادی که قرار است با این مربی اروپایی منعقد شود ۳۰ هزار یورو خواهد بود که قرار است در سه قسط ۱۰ هزار یورویی از طریق اسپانسر باشگاه به این مربی پرداخت شود.

استقلال با این روش، قانون را زیر پا نگذاشته و البته از دانش فنی و فوتبالی مربی موردنظر در تمرینات استقلال تا پایان فصل بهره خواهد برد. روشی که قطعاً وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم نمی‌توانند ایرادی به آن بگیرند.

‌پس از بازی استقلال و صنعت نفت آبادان و تعطیلی تمرینات، مراحل نهایی این قرارداد انجام و تا شروع دور جدید تمرینات مربی مدنظر باشگاه به تهران می‌آید.

قرار است تمرینات استقلال به مدت یک هفته تعطیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی