مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها نتوانست اسکوچیچ را متقاعد کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنانی که احتمال دعوت شدنش به تیم ملی وجود داشت عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس بود، اما این اتفاق رخ نداد.

خبرورزشی - ابتدا قراربود  لیست نهایی تیم ملی برای بازی‌های انتخابی جام جهانی بعد از دربی پایتخت اعلام شود ولی این اتفاق دیشب رخ داد. دلیل تاخیر در اعلام لیست تیم ملی این بود که اسکوچیچ در مورد بعضی از بازیکنان به جمع بندی نهایی نرسیده بود.

یکی از بازیکنانی که شایعه دعوت شدنش به تیم ملی وجود داشت عیسی آل‌کثیر مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها بود. عیسی بعد از بازگشتش به فوتبال عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس داشت و توانست ۳ گل در لیگ برتر به ثمر برساند. آل‌کثیر که هفته گذشته تک گل ۳ امتیازی تیمش را مقابل استقلال زد امیدوار بود بتواند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد هرچند همه می‌دانستند با توجه به رقبای قدر احتمال دعوت شدن او کم است.

آل‌کثیر در بازی با ذوب آهن همان مهاجم همیشگی نبود و ۲، ۳ فرصت خوب گلزنی را هم خراب کرد تا در بین دو نیمه تعویض شود. در مجموع مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان نتوانست اسکوچیچ را برای دعوت به تیم ملی متقاعد کند و برای انجام اولین بازی ملی‌اش فعلا باید صبر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    دعوت عیسی آل کثیر به تیم ملی یک جوک است. کافی است به لیست فورواردهای تیم ملی نگاه کنید.
  • جوک IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    مگه جوان‌ها مردن که پیرمردهارو دعوت کنن به تیم ملی واقعا که
  • حمزه IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    اسکوچیچ الکسیر مخصوص بازی های سخت و غیرتی مثل عراق هستش طارمی و آزمون به درد بازی عراق نمیخورن عیسی باید مقابل عراق بازی بکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی