نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هافبک پرسپولیس مصدومیتش را رد کرد/ قسمت نبود با تیم ملی در بحرین نیز حاضر باشم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پرسپولیس مدعی است مصدومیتی پیش از دیدار برابر ذوب آهن نداشته و با نظر فنی در این بازی استراحت کرده است.

خبرورزشی - سیامک نعمتی که طی دیدارهای اخیر پرسپولیس توانسته بود با حضور موفق در سمت راست دفاعی سرخپوشان، جواز حضور در تیم ملی را از سوی دراگان اسکوچیچ را به دست بیاورد، در آخرین لیست تیم ملی غایب بود و نتوانست در مرحله انتخابی تیم ملی حضور یابد.

غیبت این بازیکن در لیست تیم ملی به نظر می‌رسید به دلیل مصدومیت او باشد که در آخرین اعلام کادرپزشکی سرخپوشان هم در لیست نفرات مصدومان قرار داشت. با این حال سیامک نعمتی مدعی است که هیچ مصدومیتی نداشته و تنها بر اساس نظر کادرفنی در دیدار برابر ذوب آهن غایب بوده است.

سیامک نعمتی درباره دیدار برابر ذوب آهن می‌گوید: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز ارزشمندی از اصفهان دشت کنیم و این مساله به ما در ادامه مسیر کمک زیادی خواهد کرد. بازی سختی بود و سه امتیاز مهمی از آن کسب کردیم تا همچنان در کورس مدعی اول قهرمانی قرار داشته باشیم و امیدوارم در پایان فصل با اتفاق خوشحال کننده‌ای برای ما همراه باشد.

مدافع راست سرخپوشان درباره غیبت خود در این بازی می‌گوید: اینکه می‌گویند مصدوم بودم درست نیست و خدا را شکر شرایط خوبی دارم و می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم. این نظر آقای گل محمدی بود که در این بازی حاضر نباشم و مشکلی از نظر مصدومیت ندارم.

بیشتر بخوانید:

وی درباره عدم دعوت به تیم ملی گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. در اردوهای قبلی حاضر بودم و انگیزه زیادی داشتم تا انشاالله بتوانم در کنار آنها در بحرین نیز حاضر باشم. قسمت نبود و به این اتفاق با خوش‌بینی نگاه می‌کنم و آرزویم این است که بتوانیم از این مرحله با موفقیت خارج شویم و برای تیم ملی آرزوی برد در بازی‌های پیش رو و صعود از این مرحله را دارم.

نعمتی در واکنش به اینکه گفته می‌شود دلیل غیبتش به مصدومیتش قبل از اعلام اسامی مرتبط بوده گفت: من مصدوم نبودم و نیستم و این تنها نظر کادرفنی بود که بازی نکنم.

بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در این فصل درباره اتفاقات قبل از بازی گفت: واقعا همه چیز وحشتناک پیش رفت و انتظار این اتفاقات را نداشتیم. همیشه احترام خاصی برای مردم خوب اصفهان قائل هستم و حساب کسانی که این رفتار زشت را داشتند با مردم عزیز اصفهانی جداست. امیدوارم تدابیر لازم و برخوردهای مناسبی صورت گیرد تا دیگر شاهد اتفاقاتی اینچنینی نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    چه عجب یک نفر که درست صحبت کنه در باشگاه حقیر لنگ پیدا شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی