نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دو کناره‌گیری پس از رای کمیته انضباطی/ رای دیدار پیکان - سایپا دوباره تغییر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است رای دیدار پیکان در برابر سایپا که ۳-۰ به سود تیم سایپا اعلام شد تغییر کند.

خبرورزشی - این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پیکان پایان یافت اما چون تیم پیکان از ۶ بازیکن تعویضی استفاده کرد نتیجه بازی با رای کمیته انضباطی ۳-۰ به سود تیم سایپا اعلام شد. تیم پیکان از ۶ بازیکن تعویضی استفاده کرد و بازیکن ششم غیر مجاز تلقی شد و بر اساس بند دو ماده ۶۱ تیمی‌که از بازیکن غیر مجاز استفاده کند ۳-۰ بازنده می‌شود. 

تیم پیکان به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده و ممکن است رای کمیته انضباطی تغییر کند به خصوص اینکه همه اعضای کمیته انضباطی موافق این رای نبودند! و قانون در این باره اظهار نظر صریحی نداشته است. 

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در خصوص این پرونده با سایت فدراسیون فوتبال صحبت کرده و گفته است: تاکنون این پرونده به کمیته استیناف واصل نشده است. در صورت اعتراض به حکم صادره و ارسال پرونده، نهایت دقت خود را در بررسی پرونده و انطباق با مقررات مبذول خواهیم کرد و تاکید رئیس فدراسیون بدون هرگونه اغماضی بر رسیدگی سریع و قاطع بر پایه اجرای عدالت با محوریت قوانین و مقررات مربوط است. لذا توصیه می‌شود تمام دست اندرکاران، کارشناسان حقوقی و اعضای تیم‌های مرتبط با موضوع، ضمن خویشتن داری، از هرگونه پیش داوری و اظهار نظر خارج از محتویات پرونده پرهیز کنند.»

تیم‌های ذوب آهن و نساجی نیز به این رای اعتراض کرده اند به این خاطر که آنها هم همانند سایپا برای ماندن در جمع تیم‌های لیگ برتری تلاش می‌کنند و از صدور رای به سود تیم سایپا متضرر شده اند.

این رای حواشی زیادی به دنبال داشته است به عنوان مثال رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اعلام کرد در پایان فصل تیم را به استانداری تحویل خواهد داد و از فوتبال می‌رود و مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان از سمت خود استعفا کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    رای شرم آور
  • محمدطاها IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    سیرک فوتبال ایران..واقعا خیلی مضحکه معلوم نیس ناظر بازی و داور چهارم چه کاره بودن، گویا خواب بودن وقتی دقیقه نود و هفت بازی پیکان یه اشتباه کرد و ‌‌‌‌‌‌‌‌ششمین تعویض رو انجام داد هیچکدوم جلوی این‌ تعویض رو نگرفتن..اون ناظر و داور چهارم که تعویض رو ثبت میکنه‌ باس بگه‌‌ تعویضتون تموم شده..جالبه هیچکدوم هم محروم‌ نشدن..الان این رای به ضرر نساجی و ذوب آهن میشه خیلی راحت حق این تیمها خورده می‌شود..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی