نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تصمیم عجیب اسکوچیچ در لحظه آخر/ چرا ستاره استقلال به تیم ملی دعوت نشد؟
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی قصد دعوت از فرشید اسماعیلی به تیم ملی را داشت اما در دقیقه ۹۰ قید او را زد.

خبرورزشی - خیلی‌ها بر این عقیده هستند که اسکوچیچ به خاطر فرشید اسماعیلی چند روز دیرتر لیست تیم ملی را اعلام کرد تا شاید راهی برای دعوت از او پیدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و هافبک آماده استقلال که در بازی‌های این تیم خیلی با انگیزه ظاهر شده بود، به تیم ملی دعوت نشد.

حضور هافبک های زیاد و سرشناس در تیم ملی باعث شد تا اسکوچیچ در دقیقه ۹۰ قید فرشید اسماعیلی را بزند. این در حالی است که حتی امید نورافکن و علی کریمی هم به دلیل مصدومیت خط خوردند. هر چند که اگر مصدوم هم نبودند و همراه تیم به بحرین می‌رفتند، باز هم شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نداشتند.

فرشید اسماعیلی پس از درخشش در آسیا و چند بازی آخر استقلال خیلی امیدوار بود که نامش در لیست تیم ملی قرار بگیرد اما به هر حال این فرصت طلایی را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    به قول آقای آذری جهرمی اولا ایشان سیاره است نه ستاره ،دوما حتی ماشین سازی تبریز هم در حد خودش یک نفر بعنوان ستاره دارد ،باید همه به تیم ملی دعوت شوند ؟؟؟؟؟؟؟
  • شمسعلی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    اگه قرار بود پنجاه تا بازیکن دعوت بشه اسماعیلی مطمئنا دعوت میشد ولی محدودیت انتخاب وجود داره و مربی خوب کسی هس که بهترینها رو برای تاکتیک مورد نظرش انتخاب کنه اسماعیلی خوب بود ولی از نفرات دعوت شده بهتر نبود و در سطح پایین‌تری قرار داشت
  • ۷۷۷۷ IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    مربی که دنبال بهانه برای عدم دعوت بازیکن باشه مربی نیست وبدونیدکه بهش خط میدن برای کسانی که الانتقال رو دنبال میکنن توجیه بسیارناعادلانه ای هست وبه شعورهواداران واقعی فوتبال توهین محسوب میشودچون کیفیت فنی اسماعیلی از بسیاری ازبازیکنان دعوت شده بالاتره وازلحاظ سنی اخلاقی و فنی در بهترین شرایط ممکن هست
    • م IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      چه ربطی داره تو تیم جا نبود نمی شد ۱۲ نفره بره تو زمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی