نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یار علی کریمی در انتخابات فوتبال تغییر مسیر داد؟/ پایان خوش در انتظار آکادمی کیا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا در این مصاحبه از تیم ملی ایران که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی حمایت و مدیریت جدید فدراسیون را تشویق به ایجاد تحول در فوتبال پایه کرد.

خبرورزشی - چندی پیش کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران، آکادمی کیا را به دلیل تخلف مسلم در استفاده از بازیکن غیر مجاز محروم و جریمه کرد؛ اتفاقی که برای مهدی مهدوی کیا بسیار گران تمام شد و او در چند مصاحبه به فدراسون فوتبال و هیئت فوتبال تهران حمله کرد.

پیش از رخ دادن این اتفاق اما مهدوی کیا هم پیمان علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال و قطب مخالف عزیزی خادم محسوب می شد؛ بنابراین به به نظر می رسید با عنایت یه حکم صادر شده توسط هیئت فوتبال تهران، شاهد مناقشه ای شدید میان مهدوی کیا و فدراسیون فوتبال باشیم اما در کمال تعجب امروز مصاحبه ای اختصاصی از مهدوی کیا در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد...

مهدوی کیا در این مصاحبه از تیم ملی ایران که در بازی های مقدماتی جام جهانی حمایت و مدیریت جدید فدراسیون را تشویق به ایجاد تحول در فوتبال پایه کرد؛ به نظر می رسد با این مصاحبه مشکلاتی که پیش از این وجود داشت حل و فصل شده باشد و شاید همین رابطه مطلوب که منجر به انتشار یک مصاحبه اختصاصی هم شده، برای آکادمی کیا، یک پایان خوش را رقم بزند!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی