نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تصمیم مهمی که گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس واگذار کرد/ تصمیم مدافع پرسپولیس درباره تمدید قرارداد/ قصد جانمان را کرده بودند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهدی شیری مدافع پرسپولیس معتقد است اگر با عاملان حمله به اتوبوس این تیم در اصفهان برخورد نشود ممکن است در آینده فاجعه‌ای بزرگ اتفاق بیفتد

خبرورزشیامید یوسفیان؛ مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص اتفاقات قبل از بازی با ذوب آهن، شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل و البته ماجرای تمدید قراردادش مطالبی را مطرح کرده است که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از اتفاقاتی که قبل از بازی با ذوب آهن افتاد شروع کنیم. در راه ورزشگاه فولادشهر چه گذشت؟

خب ما در راه ورزشگاه فولادشهر بودیم نمی‌دانم دقیقا کجا بودیم فقط یک پل را می‌دیدم که دو موتور سوار با نارنجک به اتوبوس ما حمله کردند. خیلی صحنه تلخی بود و خدا به ما رحم کرد که زنده ماندیم. خدا پدر راننده اتوبوس را بیامرزد که با تبحر مانع از چپ کردن اتوبوس شد. واقعا صحنه وحشتناکی بود و من یاد آن سرباز احمدی افتادم که قبلا در اصفهان چشمش را از دست داد. نمی‌دانم این کارها برای چیست و چرا قصد جانمان را کردند. ما برای فوتبال رفتیم ولی آن‌ها انگار برای جنگ آمدند. اگر اتفاقی می‌افتاد و کسی آسیب می‌دید چه کسی پاسخگو بود. اگر با این افراد برخورد قاطع نکنند و جلوی این اتفاقات را نگیرند فاجعه رخ خواهد داد.

به نظرت چه کسی مقصر این اتفاقات بود؟

نمی‌دانم این افراد چه کسانی بودند و هدفشان چه بود ولی هرچه بود کارشان غیر انسانی و زشت بود. هدف ما این است که مردم زیبایی فوتبال را ببینند و لذت ببرند نه اینکه شاهد این اتفاقات تلخ باشیم.

یحیی گل محمدی گفت قصد بازی کردن نداشتیم و تصمیم گیری را به بازیکنان واگذار کردیم. چه شد بازیکنان تصمیم گرفتند بازی کنند؟

شما از هر کدام از بچه‌های تیم بپرسید می‌گویند که چه حس بدی داشتند. تصاویر این حادثه موجود است و همه دیدند چقدر وحشتناک بود. بعد از این اتفاق استرس به کل تیم وارد شد ولی وقتی با بچه‌ها در رختکن جمع شدیم و حرف زدیم تصمیم گرفتیم به خاطر هواداران و قولی که به آن‌ها دادیم و همچنین هدف اصلیمان که قهرمانی است وارد زمین شویم. این اتفاق با همه تلخی که داشت به ما انگیزه داد که با انرژی بیشتر تلاش کنیم تا با کسب ٣ امتیاز به تهران برگردیم که خداراشکر همین اتفاق هم رخ داد.

بازی با ذوب آهن چطور بود؟

خب همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس با انگیزه زیاد بازی می‌کنند. با توجه به شرایط ذوب آهن در جدول می‌دانستیم کار راحتی نداریم ولی فقط به پیروزی و گرفتن ٣ امتیاز فکر می‌کردیم. در نیمه اول با وجود برتری روی یک اتفاق گل خوردیم ولی خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم به یک برد شیرین و البته با ارزش برسیم. هرچه به پایان لیگ می‌رسیم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و به نظرم اصلا دیدار راحت وجود ندارد چون هیچ تیمی‌به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد.

با توجه به شرایط جدول و بازی‌های باقی مانده چقدر احتمال می‌دهی که امسال هم قهرمان شوید؟

از روز اول که وارد لیگ شدیم هدفمان فقط قهرمانی بود و تا آخرین هفته برای رسیدن به جام قهرمانی می‌جنگیم. کلا استراتژی تیم ما طی سال‌های اخیر این است که به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم و فقط بازی به بازی جلو می‌رویم. الان هم دیدار با ذوب آهن تمام شد و بعد از تعطیلات آماده بازی بعدی می‌شویم.

بعد از چند بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی برگشتی. به نظر رقابت جالبی با سیامک نعمتی در سمت راست داری. نظر خودت در این مورد چیست؟

من وظیفه دارم خوب تمرین کنم و آماده باشم تا هروقت کادر فنی صلاح دانست به تیم کمک کنم. واقعیت این است که فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا سیامک. هدف هردوی ما موفقیت پرسپولیس است و قطعا هرکسی در ترکیب قرار بگیرد همه تلاشش را می‌کند تا برای پرسپولیس مفید باشد.

شنیدم باشگاه به تو پیشنهاد تمدید قرار داد داده و این یعنی تو در لیست مدنظر یحیی گل محمدی برای فصل بعد قرار داری. با مدیران باشگاه مذاکره‌ای داشتی؟

از اینکه در تیم محبوبم حضور دارم و لباس مقدس پرسپولیس را می‌پوشم خیلی خوشحالم. به نظرم یک دقیقه حضور در پرسپولیس افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود. در مورد تمدید قرارداد هم باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و قطعا به وقتش صحبت خواهم کرد.

طی روزهای اخیر به خصوص بعد از دربی دوباره عده ای صحبت از طرفداری وزارت ورزش از تیم شما کردند و گفتند پرسپولیس تیم خاص است. نظرت در این خصوص چیست؟

این حرف‌ها خیلی وقت است که لوث شده و ارزش جواب دادن ندارد. به نظرم هر تیمی‌باید روی کار خودش تمرکز کند تا بتواند موفق شود. من فکر می‌کنم با تمرین و تلاش زیاد تیم‌ها باید به چیزی که می‌خواهند برسند. این حرف‌ها چیزی را حل نخواهد کرد. پرسپولیس حرفش را در زمین می‌زند و این موضوع را همیشه ثابت کرده است. بهتر است این عده هم همین کار را بکنند و اگر حرفی برای گفتن دارند در زمین بزنند.

راستی دوست صمیمی‌ات کمال کامیابی نیا هم به تیم ملی دعوت شد. در این مورد چه نظری داری؟

خب کمال و سایر همبازیانم در پرسپولیس لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند و امیدوارم مثل پرسپولیس در تیم ملی هم بدرخشند. در مجموع برای تیم ملی کشورم در بازی‌های پیش رو آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بچه‌ها دست پر به ایران برگردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه السعودی.. IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    تورابه دینت تورابه جوانیت بیخیال تمدید شو اگه واقعا راست میگی هواداران دوست داری بیخیال تمدید شو فقط برو
    • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      چرا باید بجای مربی شما تصمیم بگیری؟! بدانید نقطه سقوط، از چنین افکاری خواهد بود. اولا کجا رفت شعار اصلی ما که هر چه مربی تیم بگوید؟ ثانیا آیا کم زحمت کشیده، که شما اینطور برخورد می کنی و باعث دلسردی سایرین هم میشوی؟
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    باشگاه پیروزی سراسر فساد تبانی و کم کاری بازیکنان اسبق جلوی اونها هست نمونه بارزش بازی اونها جلوی ذوب اهن در صحنه ای که ترابی با کف پا محکم به سر مدافع حریف می زنه مدافع سریع از زمین بلند میشه و از ترابی معذرت خواهی می کنه تا ترابی اخراج نشه!!!! موردی که در تاریخ فوتبال بی سابقه است همین جناب شیری در زمان بازی در پیکان در همه بازی های فصل فیکس بود به جز بازی با پیروزی که قبل این بازی تعمدا چند اخطاره و محروم شده بود!!! حال اگر این باشگاه مدعی پرتاب نارنجک توسط دیگران به اتوبوسشان شده در حالیکه نفع اصلی در این ماجرا در جهت مظلوم نمایی و تحت فشار قرار دادن کمیته انضباطی در جهت سلب رای محرومیت از میزبانی جلوی سپاهان را خود لنگیا می برند من باشم حدس بسیار بسیار قوی می زنم که کار پرتاب نارنجک برنامه ای از طرف جناب فرشچیان بوده به این صورت که اتوبوس ابتدا خالی از مسافر شده سپس از ناحیه خودی ها مورد پرتاب ترقه قرار گرفته سپس به استادیوم امده و اینجاست که جناب فرشچیان نهایت تقلا در جهت انعکاس رسانه ای موضوع را دارد!!!
    • کیسه السعودی.. IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      میگفتن کافر همه رابه کیش خود پندارد.. حالا دیگه نمیخواد دنبال کافر وکیش وازاین مسائل قدیمی باشیم. چونکه نمونه زندش خودکیسه کشا.. با عنایتی که گذاشته بودنش دفاع وجناب عمران زاده نمونه زنده امثال شدن. حالا کیسه تنان دارن دنبال نخود سیاه میگردن.. اقا بسه به ولا تمام مثالهای قدیمی پیش شما روسفید شدن.. اخه کیسه کش شماها راچه به نقط ونظر برین بچسبید به همون غار دوبار پیداتون شد.. بس خجالت هم خوب چیزیست
  • امیرعلی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    یه عده قلیل فکرمیکنن فوتبال میدان جنگه اون مثلث تاس یه طرف پرسپولیس یه طرف بابااگه حریفیددرزمین بجنگیدنیستیدوجدانتون چه جوری قبول میکنه این بازیکنان خانواده دارن امیددارن برگردن اول خدابعدتبحرراننده نبوداگه اتفاقی میافتادپیش وجدانتون چی میکردن اینجاست که انسانیت میمره هرکاری دلشون خواست میکنن فوتبال ارزش نداره جون هوطنت به بازی بگیری امیدوارم جوری باهاشون برخوردکنن که دیگه فکراین کارهانکنن
  • هادی کاوه IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    بمون که استقلالی‌ها ازت راضی هستن.خخخخخخخ
  • عبدو قاتل تختی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    پس چرا به استقلال حمله نمیشه؟ حتی اون سالهایی که استقلال جام می اورد اینجوری باهاش برخورد نمی شد ..دیگه همه میدونن که لنگ سوگلی و منفوره و جام هایی که میگیرن اهدایی مسولین است..
  • سپاهان قهرمان IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    به نظرم تا زمانی که عدالت در فوتبال ایران جاری و ساری نشود و همه حمایت ها مالی و رسانه و قدرت سیاسی و نفوذ و رانت و امکانات در اختیار تیم پیروزی باشه همین اش و همین کاسه است..چون هوادار دستش به جایی نمی رسه و وقتی می بینه حق تیمش رو خوردن دست به این کار می زنه..البته من این کار هواداران رو تایید نمی کنم.ولی وقتی رای انضباطی و کمیته داوران براحتی طرف تیم پیروزی را می گیرن ..رادیو و تلوزیون علنا از تیم پیروزی حمایت می کنن..حق تیم های دیگه خورده میشه همه اینها از پرتاب سنگ و نارنجک بدتر است با این فرق که آن هوادار متخلف و بیچاره را دستگیر می کنن ولی به نفوذ و رانت و فسادهایی که تیم پیروزی انجام می دهد کاری ندارن..!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی