نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
از ادعای محرومیت مادام العمر تا حکایت استعفا و بازگشت سرمربی تیم لیگ برتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار که به خاطر صدور رای از سوی کمیته انضباطی از سرمربیگری تیم پیکان استعفاء داده است به زودی به اردوی تیمش بر می گردد.

خبر ورزشی - بعد از اعلام رای از سوی کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم پیکان - سایپا، مهدی تارتار از سمت خود استعفاء کرد. در حالی که باشگاه پیکان با اعتراض به رای صادره باعث ارجاع پرونده به کمیته استیناف شده است و حالا ممکن است رای صادره از سوی کمیته انضباطی در استیناف تغییر کند. به همین خاطر باشگاه پیکان از مهدی تارتار خواسته تا زمان صدور رای نهایی از سوی کمیته استیناف به اردوی تیم پیکان برگردد و در تمرینات تیم حاضر شود. 

تیم پیکان در جریان بازی با نتیجه ی دو بر یک تیم سایپا را شکست داد اما به دلیل استفاده از ۶ بازیکن تعویضی ۳-۰ بازنده اعلام شد. مهدی تارتار همچنین در برنامه فوتبال برتر به شدت از حکم صادره از سوی کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت ابایی ندارد از اینکه از سوی کمیته انضباطی به صورت مادام العمر محروم شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    چیز خاصی نیست فرش دزد هم محرومیت سنگین داشت به دستور وزیر محرومیتش پاک شد بدون هیچ توضیحی! برانکو مشکل فرار مالیاتی داشت ولی به دستور وزیر پول مالیاتش را از بیت المال پرداختن تا برانکو بیاد لنگ. و.... کلا تیم مردمی لنگ از زمان ساواک تا الان مردمی بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی