واکنش باشگاه استقلال به عکس‌های عجیبی که از جام‌ها و افتخارات این تیم منتشر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عکس منتشر شده از روی زمین ماندن جام‌های این تیم، قدیمی بوده است.

خبرورزشی - باشگاه استقلال به عکس و مطلبی که در یکی از خبرگزاری ها کار شده بود واکنش نشان داد. در واقع آنچه در فضای مجازی دست به دست شده با انتقاد باشگاه استقلال مواجه شد. متن بیانیه استقلال به شرح زیر است:

امروز در یکی از خبرگزاری‌ها، خبر و عکسی مبنی بر روی زمین ماندن جام‌های استقلال منتشر شد که به شدت غیراخلاقی و کذب بود. با این‌حال عجیب است که عکس منتشر شده متعلق به اوایل سال ۹۹ است و چطور این خبرگزاری متوجه اشتباه خود نشده است.

واکنش باشگاه استقلال به عکس های عجیبی که از جام ها و افتخارات این تیم منتشر شده بود

در دو تصویر فوق جام‌های استقلال در رشته‌های گوناگون را می‌بینید که در ساختمان این باشگاه و آکادمی این باشگاه قرار داده شده‌اند.

باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد در نقدهای خود جانب انصاف را داشته باشند و به مطالب سال گذشته جهت نقد وضعیت فعلی استناد نکنند.

واکنش باشگاه استقلال به عکس های عجیبی که از جام ها و افتخارات این تیم منتشر شده بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    جام فقط جام در جام!!!!!!!!!! جام های پرسپولیس در خانه پروین بیشتر از کل جام استقلال هست !!!!!!!!!!. در ضمن المان های چوپی ته جام استقلال گویای همه چیز هست.. زمانی در مولوی از این جام ها بیشتر می فروختند!!
  • Amir perspolisi IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    خدایی چقد بی کلاسه این تیم!!! در ضمن چیزی که بعنوانه جام رسمی در نظر گرفته میشه مثلا در ترانسفر مارکت استقلال ۱۷ جام داره و پرسپولیس ۲۴ جام اما اینجا ما دویست تا حام حتی جوایز فردی و خنده دار تر از همه جایزه ی مربی ماه که از طرف برنامه ی نود داده میشد گذاشتن اونجا خخخخخخ
  • ایلیا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    جام چهارجانبه رو نمی‌بینم کو؟
  • یکی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    ولی معلومه خوب چشم حسود ها رو در اورده
  • داود... IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    جام فقط جامهای اسنپی ...تو دفتر اسنپ هم نمونش هست....تو اژانس سر کوچمون هم یکی نمونش هست.....تو دفتر بسیج مساجد هم نمون جام ولایت هست...بازم بگم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی