نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتفاقی که همه را شگفت‌زده خواهد کرد/ خداحافظی فوق‌ستاره فوتبال در ۳۱ سالگی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گرت بیل ستاره ولزی تاتنهام ممکن است بعد از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ به طور کلی از فوتبال خداحافظی کند.

خبرورزشی - گرت بیل ستاره ولزی تاتنهام ممکن است بعد از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ به طور کلی از فوتبال خداحافظی کند. این ستاره ولزی البته بازیکن رئال مادرید است و فصل گذشته را به صورت قرضی در تاتنهام گذراند.

او در چند روز گذشته حاضر به صحبت در مورد آینده خود نشد و تاکید کرد که تمرکزش روی ماموریتی است که همراه با تیم ملی ولز در رقابتهای جام ملت‌ها دارد. اما بازیکن ۳۱ ساله به شکل مرموزانه‌ای از این گفته که برنامه اش را برای آینده مشخص کرده است اما در مورد آن صحبت نمی‌کند چون حرفش ممکن است باعث هرج‌ومرج شود.

روزنامه اسپانیایی «آب‌س» با استناد به همین حرف گرت بیل در گزارشی نوشته که این بازیکن می‌خواهد با خداحفظی زودهنگام از فوتبال همه را شگفت‌زده کند. این روزنامه نوشته بیل حتی آماده مذاکره با رئال مادرید است تا با توافق قرارداد خود را با این تیم به پایان برساند.

گرت بیل با خانواده خود نیز صحبت کرده و به این نتیجه رسیده است که نصف مبلغ دستمزد سال آخر قرارداد خود را هم ببخشد تا بتواند از رئال مادرید جدا شود و به قرارداد خود با تیم پایتخت اسپانیا پایان دهد. ستاره ولزی در حال حاضر دستمزد سالانه ۱۵ میلیون پوندی از قرارداد خود با رئال دارد اما حاضر است مبلغ ۷٫۵ میلیون پوند بگیرد و با این تیم قطع همکاری کند.

با این وجود، جاناتان بارنت، مدیربرنامه این بازیکن در گفت‌وگو با سایت «تاک‌اسپورت» تاکید کرد که شایعاتی که در مورد خداحافظی بیل شنیده می‌شود «مزخرف» است و اشاره او به گزارش روزنامه اسپانیایی «آب‌س» بود.

تاتنهام از عملکرد گرت بیل در فصل گذشته راضی است و تمایل دارد که قرارداد قرضی این بازیکن را تمدید یا به دائم تبدیل کند. او در فصل گذشته با وجود مدت کمی که در ترکیب تاتنهام بازی کرد ۱۶ گل برای تیم لندنی به ثمر رساند و به نظر می‌رسد رئال مادرید هم این اختیار را به او داده است که یک فصل دیگر قرارداد خود را با تاتنهام تمدید کند.

اما گرت بیل هیچ‌وقت از تمایل خود برای ماندن برای طولانی مدت در تاتنهام حرف نزده و در مصاحبه‌هایی که در چند ماه گذشته داشته است هم مدام تاکید کرده که می‌خواهد به اسپانیا برگردد. او روز یکشنبه و بعد از آخرین بازی تاتنهام در لیگ برتر بلافاصله به اسپانیا برگشت. دلیل جدایی او از رئال، تیره شدن رابطه اش با زین الدین زیدان سرمربی رئال بود که به او در ترکیب اصلی تیم بازی نمی‌داد.

بیل که نقش ویژه‌ای در موفقیت‌های رئال به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا داشت، از اینکه زیدان به کم بازی می‌داد عصبانی شده بود و حتی در سال ۲۰۱۹ در آستانه پیوستن به تیم چینی جیانگسو سانینگ با یک قرارداد نجومی بود. ضمن اینکه رابطه او با هواداران رئال و همچنین رسانه‌های اسپانیایی نیز تیره شده بود، اما او همچنان حرف از بازگشت به پایتخت اسپانیا می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صرفا جهت اطلاع: IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    ۵/۷ میلیون پوند نه، ۷/۵ میلیون پوند. به عنوان کسی که سالها با مطبوعات کار کرده میگم بهتره از نقطه استفاده کنید تا اعداد جابه‌جا نشن. لازم نیست چاپ کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی