نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تراکتور پرونده شکایت را به منصوریان باخت/  زنوزی ۲ میلیارد بدهکار شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای پرونده شکایت علیرضا منصوریان از باشگاه تراکتور را اعلام کرد.

خبرورزشی - با حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، علیرضا منصوریان در پرونده شکایت از باشگاه تراکتور برنده شد.

منصوریان پس از برکناری از سرمربیگری تراکتور، با طرح شکایت در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، پیگیر مطالباتش از باشگاه تبریزی شد اما پس از صدور حکم توسط این کمیته، پرونده به دلیل اعتراض تراکتور به کمیته استیناف رفت.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نیز پس از بررسی‌های لازم، باشگاه تراکتور را به پرداخت مبلغ ۱۹.۲۸۱.۳۸۴.۸۷۰ ریال به سرمربی فعلی آلومینیوم اراک محکوم کرد.

اگر طی ۱۰ روز آینده حکم صادر شده اجرا و این مبلغ به منصوریان پرداخت نشود، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بسته خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای تیم آلومینیوم اراک  این خبر را تایید کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افق IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    یعنی پرونده ای هست باشگاه تراکتور سازی برنده شده باشه خدا وکیلی این همه پول های بی زبون از کجا میاد..!! والا به چاه نفت هم وصل باشی این ،قدر که تیم تراکتور جریمه داده باید تا حالا تموم میشد..، وقتی نگاه میکنی حقوق یه کارگر ساده قانون کار پایه "دو میلیون هشتصد" بخدا ظلم به همون مجموعه کارگران کارخانجات تراکتور سازی کشور شده یک عده با حساب های میلیاردی بقیه ملت هم به نان شب محتاج جناب زنوزی اگر همین پول هارو خرج مردم گرفتار و حاشیه نشین شهر تبریز میکردید خدا شاهد یک فرد محتاج در تمام این شهر پیدا نمیشد هزینه در ورزش کار بسیار عالی اما روی اصول و حساب شده نه اینکه هر کی اومد تو این تیم فقط بخاطر پول بود بعد از اینکه رفت یه شکایت بلند بالا انداخت به گردن مجموعه باشگاه و نه تنها پولش رو گرفت یک هزینه اضافی به گرده های باشگاه تحمیل کرد
  • شیشلیک: IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    زنوزی نه تیم‌داری بلده نه قرارداد بستن نه شکایت کردن و نه برخورد با سرورش پرسپولیس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی