ناراحتی شدید سرمربی برکنار شده یوونتوس/ فکر نمی‌کردم اینطور بروم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ پیرلو می‌گوید تمام تلاشش را کرده تا در یوونتوس موفق شود و انتظار چنین پایانی را در اولین تجربه مربیگری‌اش نداشته است.

خبرورزشی - آندره‌آ پیرلو پس از اخراج از یوونتوس گفت که انتظار پایانی متفاوت را در دوره مربیگری خود در تیم ایتالیایی داشته است.

او در پیام اینستاگرامی خود نوشت: «اولین فصلم در یوونتوس به عنوان مربی به پایان رسید. سالی مشکل اما در هر صورت فوق‌العاده بود. وقتی یوونتوس با من تماس گرفت هرگز به خطرات قابل پیش‌بینی فکر نکردم. همیشه به این پیراهن علاقه‌مند داشتم و می‌خواستم در پروژه‌ای که به من ارائه دادند در بالاترین سطح رقابت کنم. اگر به عقب برگردم همین تصمیم را می‌گیرم. می‌دانستم که قرار است دوره‌ای مشکل با مصائب و سختی‌ها را تجربه کنم اما سعی کردم به اهدافی که از من خواسته بودند، دست پیدا کنم. این چالش با وجود این که انتظار چنین پایانی را نداشتم باعث شد که در مورد آینده‌ام مطمئن‌تر شوم. امیدوارم که همه چیز مملو از شادی باشد، مثل دورانی که به عنوان بازیکن داشتم. زمانش رسیده تا با چالش‌های جدیدی مواجه شوم. از خانواده یوونتوس و همه افرادی که در این فصل از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی