نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
هشدار به تیم ملی ایران درباره بحرینی‌ها/ ما را دچار چالش خواهند کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهراب بختیاری زاده مدافع تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان می گوید عراق تیم خوب و قابل احترامی است اما بحرینی‌ها خیلی حاشیه دارند و قطعاً در مصاف با ایران از هر ترفندی برای گرفتن امتیاز استفاده خواهند کرد.

خبر ورزشی - سهراب بختیاری زاده که در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل آنگولا موفق به گلزنی شد گفت: تیم ملی وضعیت خوبی دارد و خبرهای امیدوار کننده ای از اردو می شنویم که جای امیدواری دارد. به نظر من اردوی کیش میتواند بچه ها را به هماهنگی و انسجام برساند و اسکوچیچ هم از لحاظ فنی بازیکنان را از نزدیک محک بزند. باید قبول کرد کامبوج و هنگ کنگ هیچ حرفی مقابل ایران نخواهند داشت و به راحتی می‌توانیم این دو تیم را شکست دهیم اما شرایط دو تیم بحرین و عراق خیلی فرق می کند عراق از لحاظ فنی و بحرین از لحاظ حاشیه ای قطعاً ما را دچار چالش خواهند کرد.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: عراقی ها شبیه ما فوتبال بازی می کنند و بازیکنان بسیار خوبی دارند به اعتقاد من اینکه تیم ملی در هفته آخر با عراق بازی می کند خیلی خوب است و ما با کسب امتیازات لازم می توانیم با قدرت به مصاف عراق برویم و شکست دور رفت را مقابل این تیم جبران کنیم اما بحرین چون از لحاظ فنی حرف خاصی برای گفتن ندارد سعی می کند بازی را به حاشیه بکشد و بازیکنان حریف با ایجاد درگیری داخل زمین، روی اعصاب و روان بازیکنان ما کار خواهند کرد بچه ها باید بسیار باهوش عمل کنند و اسیر اتفاقاتی که بحرینی ها رقم می‌زنند نشوند.

بختیاری زاده گفت: لژیونرهای ما بسیار آماده هستند و در باشگاه های خود روزهای بسیار خوبی را سپری کرده‌اند و با آمادگی کامل وارد اردوی تیم ملی شده اند. به اعتقاد من با انسجام تیمی و همدلی همه بچه ها می توانیم چهار برد به دست آورده و انشاالله راهی مرحله بعد شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    مقصران این افتضاح زیر افتضاح ویلموتس پنهان نشن ما همچنان مسعود شجاعی پیرمرد و مجید حسینی و سربار ازمون را مقصر می دانیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی