نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
۰ |
۵
شوکه شدن آقای ستاره بابت خط خوردن از تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خامس رودریگس می گوید کاملاً آماده است اما مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا دلیل خط خوردن او را ناآمادگی بدنی اعلام کرده‌اند.

خبرورزشی - فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام کرد خامس رودریگس ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه  اورتون انگلیس به دلیل مصدومیت‌های اخیر و عدم آمادگی از فهرست تیم ملی کلمبیا خط خورده است. طبق گزارش این اعلام فدارسیون کلمبیا، خامس در تست‌های آمادگی جسمانی، نمره قبولی کسب نکرده و پایین‌تر از سطح لازم بوده است.

هدایت تیم ملی کلمبیا بر عهده رینالدو روئدا است و این مربی نقش مستقیمی در این تصمیم داشته است. خامس رودریگس که آماده همراهی تیم ملی کلمبیا در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و کوپا آمریکا بود از این تصمیم کاملاً تعجب کرده است. او در کلمبیا بود تا تیم ملی کشورش را در مسابقات آتی همراهی کند و به همین دلیل برنامه‌های خود برای تعطیلات تابستان را به بعد از مسابقات کوپا آمریکا موکول کرده بود.

خامس در این مورد گفت: «این خبر من را شوکه کرد. گفته‌اند روی من حساب نمی‌کنند و آرزو کردند ریکاوری خوبی انجام بدهم. اما من ریکاوری لازم را انجام داده‌ام و کاملاً آماده هستم. واقعاً از این تصمیم ناراحت هستم. عدم اعتماد کادر فنی، ناامیدی بزرگی برای من ایجاد می‌کند و اذیتم می‌کند چون من همیشه جان خود را برای پیراهن کلمبیا داده‌ام.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی