ناراحتی مدیرعامل استقلال از تصمیم اسکوچیچ/ این موضوع را پیگیری خواهیم کرد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی مدیرعامل استقلال نسبت به دعوت کم بازیکن از این تیم به تیم ملی واکنش نشان داد.

خبرورزشی - احمد مددی، مدیرعامل استقلال از انتخاب نفرات برای لیست تیم ملی ناراحت بوده و معتقد است نفرات بیشتری باید از جمع آبی‌پوشان به تیم ملی دعوت می‌شدند.

مدیرعامل استقلال در خصوص این اتفاق اظهار داشت: این هم از آن دست اتفاقاتی است که باعث تعجب و ناراحتی است و شک نکنید این موضوع را از فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد. چرا باید از تیم سوم لیگ برتر فوتبال کشور یک نفر دعوت شود و به نظر می‌رسد این موضوع را هم کادرفنی تیم ملی ملاک قرار نداده است.

وی دامه داد: تیمی که جزو هشت تیم غرب آسیاست و واقعا عجیب است که یک تیم از گروه مرگ در لیگ قهرمانان صعود کند و آن وقت در تیم ملی کشورش تنها یک نماینده داشته باشد.

مددی خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می‌کنم که این موضوع را از فدراسیون فوتبال پیگیری خواهم کرد چرا که معتقدیم حداقل ۵ تا ۶ بازیکن استقلال باید دعوت می‌شدند و این شایستگی را دارند. متاسفانه استقلال در دعوت بازیکنانش به تیم ملی که آرزوی هر بازیکن فوتبال است، مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    مددی خدا شفات بده اگه بنا به دعوت باشه کل پرسپولیس می تونه دعوت بشه ، کی تیم پنجم جدول رو می بینه
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      امید ابراهیمی چرا دعوت نشد؟ چون استقلالیه. البته لژیونر استقلاله. صیادمنش چرا دعوت نشد؟
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    تیمتون تو سید سه بود برای همین تو هر گروهی قرار میگرفتین براتون گروه مرگ بود خخخ با الشرطه شدین گروه مرگ؟بجز قائدی کدوم در حد تیم ملی هست؟
  • حامی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    اینکه بخوای هوادار تیمت رو ساکت کنی یه قضیه اس اینکه تیمت لایق همون یه بازیکن ملی پوش یه قضیه دیگه استاد مددی خود شما بودی کدوم بازیکن رو دعوت میکردی به تیم ملی؟؟؟ عارف غولومی مرادمند ارسلان کدومشون در حد تیم خودتون بودن حالا تیم ملی پیشکش
  • ایمون زاید IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    این بابا آدم یاد این عریضه نویس های جلو دادگستری میندازه که یه ماشین تایپ جلوشان و یه کاغذ آچهار داخل ماشین تایپشون و آماده برای شکایت نویسی حالا شکایت قبول بشه یا نشه به اونش کاری نداره ،پول میگیره و عریضه مینویسه و دل طرف رو شاد میکنه ،ایشون هم دل هوادار استقلال رو با این شکایتها و پیگیریها شاد میکنه
  • صمدقلی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    از اول تاریخ تاسیس تیم استقلال اینقدر لی لی به لالای این تیم گذاشته شده و نازش را خردیدند که تحمل کوچکترین ناملایمتی را ندارد و می خواهد در تمام ارکان جاری مملکتی سیاستگذاری کند . با این ذهن متوهم و قائل به تئوری توطئه ای که دوستان دارند بدون شک اگر تعداد بازیکن بیشتری از استقلال دعوت می شد می گفتند این توطئه وزیر پرسپولیسی است که باعث خستگی بازیکن های ما بشود و نگذارد تفکرات تکنیکی شاه فرهاد شکل بگیرد . یک چیز بامزه دیگری که استقلالی ها دارند ان است که یک چاخانی می کنند بعد اینقدر تکرار می کنند که خودشان هم باور می کنند نمونه اش همین توهم حضور در گروه مرگ .
  • تیم خاطرات IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    خودتون خسته نمیشین این همه شکایت میکنین از وزیر و وکیل گرفته تا داور و مجری حالا هم نوبت مربی تیم ملی یکم هم به فکر فوتبال بازی کردن و نتیجه گرفتن بدون هوچی‌گری باشین
  • م ب IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    این مربی درحد تیم ملی نیست بدر یک تیم دسته هفتمی میخوره که توگل ولای بازی کنه تو این گروه انشاالله چهارم میشه
    • Arash.rdj IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      اینم از هوادار تیم استقلال، بخاطر اینکه دو بازیکن بیشتر به تیم ملی دعوت نشده آرزوی شکست برای ایم ملی کشورشو داره! خود شما دوستان عزیز استقلالی نظر بدید که بهترین ناحیه تیم استقلال کدومه که انتظار دارید بازیکناش به تیم ملی دعوت بشن؟ مطمئنن میگید خط حمله استقلال! چون خطا دفاعش که متاسفانه وضعیت مناسبی نداره و خودتون هم بهش اذعان دارید! خط هافبک هم معمولیه! حالا نوبت میرسه به خط حمله استقلال که شامل قایدی،دیاباته و مطهری میشه! مطهری که بازیکن تعویضی تیمتون و میمونه شیخ و قایدی، شیخ که خارجیه، و قایدی هم که دعوت شده. هر چند احتمال داره قائده هم خط بخوره، چون بهترین بازیکنای هجومی ایران لژیونرها هستند که تعدادشون هم ماشالا کم نیست. و از هر عقل سلیمی پرسیده بشه میگه طارمی و آزمون بازیکنای فیکس تیم ملی باشن. و اگه قایدی بمونه حتما به عنوان ذخیره ازش استفاده خواهد شد!
  • بهنام IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    از اینم شکایت کنین
  • بهنام IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    اخه کدوم گروه مرگ اللاهلی که تو لیگش از اخر دوم سوم هست و هر بازی ۴ گل میخوره یا تیم عراقی که با تیم دومش اومده بود تازه کلی مصدوم هم داد تو بازیا .ستاره گفتناشون تموم شد حالا هروز چیزی میشه سریع گروه مرگ رو میندازن گلوشون و زر میزنن
  • arash IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    بهتره فعلا پیگیری نکنی تا بازیها تموم بشه بعد پیگیری کن خب مربی دوست نداره از استقلال کسی دعوت کنه نظر سرمربی مهمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی