تصویری از یک ایرانی که سرمربی معروف فوتبال جهان را شکست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملتهای ۱۹۷۶ و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین رقابت سختی با تیم ملی کویت داشت و در نهایت هم با کنار زدن این تیم راهی جام جهانی شد.

خبرورزشی - سرمربیگری تیم ملی ایران برعهده حشمت مهاجرانی بود و هدایت تیم ملی کویت را هم یک برزیلی نام آشنا به نام ماریو زاگالو بر عهده داشت. زاگالو با تیم ملی برزیل قهرمان رقابتهای جام جهانی شده بود و با یک رقم نجومی هدایت تیم کویت را برعهده گرفت.

این عکس مربوط به پایان بازی ایران و کویت است که ماریو زاگالو به حشمت مهاجرانی بابت برتری ایران تبریک می گوید و به تمجید از ملی پوشان کشورمان می پردازد. او به‌عنوان بازیکن در جام جهانی فوتبال ۱۹۵۸ و جام جهانی فوتبال ۱۹۶۲ موفق شده با تیم فوتبال برزیل قهرمان جهان شود؛ همچنین در دو دوره جام جهانی توانسته به‌عنوان سرمربی و مربی تیم ملی برزیل را به مقام قهرمانی برساند.

برزیل با مربیگری زاگالو در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    زاگالو زاگالو وقتی که راهی ایران بودی زاگالو بی خودی نبود هراسان بودی زاگالو تو برزیل مرد میدان بودی زاگالو صاحب صد گونه عنوان بودی زاگالو اومده از برزیل زاگالو واسه مون می گیره ژست لولو شده مربی تیم کویت می خواست از ما ببره زاگالو زاگالو زاگالو زاگالو زاگالو گویم به ایران نیا گویی نه چرا نه زاگالو پیش دلیران نیا گویی نه چرا نه زاگالو اگه ایرانی رو می شناختی تو زاگالو نمی اومدی نمی باختی تو زاگالو مرد فوتبال جهان زاگالو دیدی خوردی از ایران زاگالو مرد فوتبال جهان زاگالو دیدی خوردی از ایران زاگالو زاگالو زاگالو زاگالو زاگالو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی