دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
۳ |
۲
پرسپولیس در یک لیگ جدید تیم داری می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده می‌شود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صدد تشکیل تیم فوتسال این باشگاه است.

خبرورزشی - در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای تیمداری استقال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال صورت گرفته تا به رونق این رشته کمک کند که ثمربخش نبوده است.

سال گذشته استقلال تا مرز حضور در لیگ برتر هم پیش رفت اما پس از مخالفت سازمان لیگ فوتسال با اضافه شدن تیمی جدید به لیگ برتر، این باشگاه در خرید امتیاز تیم لیگ برتری هم ناکام ماند تا تیمداری استقلال منتفی شود. حالا شنیده می شود پرسپولیس قصد دارد به فوتسال برگردد. با توجه به علاقه سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فوتسال و رابطه خوبی که با وحید شمسایی دارد او برای تیمداری پرسپولیس در فوتسال ابراز تمایل کرده اما باید برای این مهم اسپانسری پیدا کند و همچنین نحوه حضور این تیم در لیگ برتر هم مشخص شود یعنی یا سازمان لیگ سهمیه ای به این تیم اختصاص دهد یا اینکه امتیازی خریداری شود که قرار است به زودی در این باره تصمیم گیری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    همین که لیگ برتر فوتبال نابود کردین بسه تو را خدا بگدارید فوتسال برای فوتسال باقی بماند و فساد را وارد فوتسال نکنید چهار روز بعد تشکیل فوتسال لنگی لیگ فوتسال هم از هم پاشیده خواهد شد و نتایج انهم در وزارت و توسط داوران اجرا خواهد شد
    • matt1982 IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      یه نگاه به تاریخ باشگاه دو ستاره دار مورد علاقه خودت بنداز و صرفا مصاحبه های خودی هاتون رو بخون؛ امثال امیرآبادی، قلیچ خانی، فتحی، حسن روشن، واعظ آشتیانی، پیروز قربانی، همین فرهاد مجیدی و... همچنین ویدیوهای لو رفته ای مثل رختکن تیمتون و اسطوره تون که بزرگتون محسوب می شه یعنی مرحوم حجازی و... تا درک درستی از فساد پیدا کنی.
  • x IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    به نظرم تیم فوتبال بانوان رو تکشیل میدادن بهتر بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی