تیم سرمربی استقلالی در حال سقوط/ تاوان حذف عجیب یک پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم چوکای تالش با قبول شکست دو بر صفر در برابر فجر سپاسی در هفته ۲۷ در آستانه سقوط به لیگ ۲ قرار گرفته است.

خبرورزشی - چوکا که فصل گذشته با مربیگری فرشاد پیوس و با قهرمانی در لیگ ۲ به لیگ یک صعود کرد در فصل جاری حتی یکی از دیدارهای خانگی‌اش را در استادیوم پوریای ولی تالش برگزار نکرد به این خاطر که این استادیوم برای میزبانی از بازی‌های دسته اول تایید نشد و از سویی تلاش‌های مدیران شهری برای بهبود وضعیت استادیوم کافی نبود و تیم چوکا تا به اینجا که ۲۷ هفته از مسابقات سپری شده همه دیدارهایش را در استادیوم سردار جنگل رشت انجام داد! 

چوکا با شکستی که در برابر فجر سپاسی داشت ۲۵ امتیازی باقی ماند و در فاصله ۷ هفته مانده به پایان بازی‌ها کارش برای بقاء سخت است چون آخرین تیمی که به منطقه خطر نزدیک است ۵ امتیاز از چوکا پیش است و تازه می تواند با پیروزی در هفته ۲۷ این اختلاف را به ۸ امتیاز برساند. 

مهدی پاشازاده که پیش از این تیم های متعددی را از لیگ ۲ به لیگ رهنمون کرده بود اینبار در حال سقوط بهمراه تیم چوکای تالش به لیگ ۲ است. البته سقوط احتمالی تیم چوکای تالش را تمام و کمال نباید به اسم مهدی پاشازاده نوشت به این دلیل که تیم توسط هادی شکوری بسته شد و توسط این مربی و ادامه علی لطیفی امتیازات زیادی را از دست داد!

شاید بهترین تصمیم در ابتدای فصل حفظ فرشاد پیوس بود اما باشگاه در یک حرکت عجیب قرارداد فرشاد پیوس را تمدید نکرد تا هدایت تیم به هادی شکوری محول شود.

با شروع بدی که این تیم داشت از همان ابتدا مشخص بود کار سختی برای بقاء پیش رو دارد. در ادامه مهیا نشدن استادیوم شهر بدین معنی بود که مدیران شهری خیلی دغدغه بقای تیم در جدول بازی های لیگ یک را ندارند. چوکایی که به زحمت و بعد از سال ها به لیگ یک صعود کرده بود در آستانه سقوط به لیگ ۲ قرار دارد و اینجاست که باید گفت خود کرده را تدبیر نیست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    از سرنوشت تیماش به نظر میرسه در حدی که صحبت میکنه و ظاهرش نشون میده نیست.
  • ناشناس US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    از اتریش آمپول تقویتی بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی