هشدار درباره حاشیه‌سازی بحرینی‌ها/ یک سر و گردن بالاتر از بحرین و قطر هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق تیم ملی گفت: با لژیونرهای آماده و با کیفیتی که داریم یک سر و گردن بالاتر از بحرین و قطر و حتی فوتبال آسیا هستیم و حتم دارم که تیم ملی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

خبرورزشی - ستار همدانی مدافع تیم ملی که در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان حضور داشت در گفتگو با خبرورزشی گفت: خوشبختانه بچه‌ها از لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی دارند و انصافاً از لحاظ فنی هم به مراتب قوی تر از چهار تیم گروه هستند. ما باید بیشتر روی مسایل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم و مطمئن هستم که نتایج خوبی در منامه خواهیم گرفت.

وی افزود: اصلی‌ترین رقبای ما بحرین و قطر هستند و باید روی این دو تیم حساب ویژه‌ای باز کنیم چرا که بحرین بازی رفت ما را شکست داده و در بازی برگشت نیز می‌خواهد این نتیجه را تکرار کند اما اگر بچه‌ها اسیر حاشیه سازی بحرینی‌ها نشوند و توانایی‌های فنی خود را با اعتماد به نفس بالا نشان دهند قطعاً بحرین شکسته تلخ از ایران در خانه خودش خواهد خورد.

وی ادامه داد: وضعیت عراق کمی فرق می‌کند آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند و ۹۰ دقیقه روحیه جنگندگی دارند با این وجود فوتبال ایران همواره از فوتبال عراق بالاتر بوده و ما با تکیه بر تجربه بالای لژیونرهای خود به خصوص در خط حمله می‌توانیم در بازی آخر عراق را شکست داده و راهی مرحله بعد شویم.

مدافع اسبق استقلال همچنین در خصوص وضعیت استقلال گفت: به اعتقاد من تیم دارد شرایط بهتری پیدا می‌کند و پس از بردی که در آبادان مقابل صنعت نفت داشتیم می‌توانیم به آینده تیم هم در لیگ و هم در جام حذفی امیدوارتر باشیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم دستیار خارجی که قرار است به استقلال بیاید بتواند از لحاظ فنی و مشاوره‌ای کمک حال مجیدی باشد و حضورش در استقلال مثمر ثمر واقع شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی