نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بحرینی‌ها سر جای خود نشستند/ چک اول را اسکوچیچ محترمانه زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحرینی‌ها از فرصتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی انتخابی جام جهانی در این گروه به آنها داده نهایت استفاده را می‌برند و آنها اگر در ایران بازی داشتند، طبعا وضعشان اینقدر خوب نبود.

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ ورزشگاه المحرق که فدراسیون فوتبال بحرین تاییدیه برگزاری مسابقات را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته، یک مجموعه مستلهلک است که چندین سال قبل بازسازی شده و به گفته اسکوچیچ که در این زمین، تیم ملی ایران را تمرین داده کیفیت مناسبی ندارد.

کاملا طبیعی است که سرمربی تیم ملی ایران حق دارد از کیفیت زمین چمن ایراد بگیرد و این مسئله را به گوش مسولان برگزاری مسابقه برساند؛ در نقطه مقابل خبرنگاران بحرینی که برای مصاحبه با اسکوچیچ دندان تیز کرده بودند هم در سالن کنفرانس خبری کمین کردند تا سرمربی تیم ملی ایران را به گوشه رینگ ببرند.

پاسخ اسکوچیچ اما به خبرنگار بحرینی که او را متم به بهانه‌تراشی کرد، به موقع و کوبنده بود: «اگر شما زمین را ببینید چیزی را می‌بنیید که من هرگز در زندگی ندیده‌ام. این یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم‌ها باید با ما روبه‌رو شوید و من فرار نمی‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می‌توانید زمین را چک کنید.»

بیشتر بخوانید:

بحرینی‌ها از فرصتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی انتخابی جام جهانی در این گروه به آنها داده نهایت استفاده را می‌برند و آنها اگر در ایران بازی داشتند، طبعاً وضعشان اینقدر خوب نبود و بلبل‌زبانی هم نمی‌کردند!

لازم بود که یک نیروی بالقوه و مسئول در اندازه سرمربی تیم ملی، قبل از شروع بازی‌ها گرد و خاک کند و لابه‌لای حرف‌های محترمانه‌اش به بحرینی‌ها بفهماند هر حرفی را نمی‌توانند بزنند و با هر سؤال نامربوطی، جواب کوبنده‌ای می‌گیرند.

امیدواریم تیم ملی ایران با همین صلابت بازی‌های خود را آغاز کند و هر حریفی که مقابلش قرار می‌گیرد را در کوبنده‌ترین حالت ممکن شکست بدهد. ما بازی‌های سختی در پیش داریم و این روزها مجبوریم به خاطر پیروزی‌های اجباری در هر مسابقه، با روحیه‌ای فراتر از حد تصور به میدان برویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    خدا لعنت کنه فدراسیون آبی رو که فقط به فکر تیم استقلال و سپاهانخ و اصلا تیم ملی بقیه باشگاه ها بداش اهمیتی ندا رن
  • اشکان AT ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    خدایا این فدراسیون فوتبال ما رو از ریشه خراب کن دوباره بساز خدا وکیلی اگر تا پارسال از عزیزی خادم سوال میکردی رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران میشی خودش خنده اش میگرفت میگفت سوال بعدی لطفا
  • داش رضا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    تاموقعیکه هرکس سرجاش نباشه اوضاع بهمین منواله مافدراسیون قوی نداشتیم تاحقمونو بگیره همه جوره بلاسرمون اوردن فقط الکی هارت وپورت ودادوبیدادبی جهت کردیم تاموقعیکه بالابی گری رئیس انتخاب میشه ونه ازروی دانش وکاربلدی شرایط همینه که یه کشور یک میلیونی بتونه توفیفاعرض اندام کنه اینادرده البته هرکس بفکرمنافع شخصی خودشه تامنافع کشور
  • تیم ملی CA ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    امیدوارم تیم ملی با صعود دل مردم را خوشحال کنه. ولی بسیار خوش بینانه هست که بحرین میزبان به تیم ایران ببازه، آقایان مسئول موقعی که میزبانی را به بحرین دادن در خواب تشریف داشتند. موقعی که کیروش رفت بعضی ها جشن ملی گرفتند. تو 8 سال قبل تیم های عربی در خواب هم نمیدیدند که در جدول بالای سر تیم ایران باشند. حالا بعضی ها که میگفتن کیروش چیکار کرد روزه سکوت گرفتن. حالا چشم به فورواردها و استعدادها داریم شاید بتونند نتیجه را برگردانند...متاسفم این را میگم ولی همانطور که ما در جام جهانی رونالدو را مهار کردیم آنها هم میتونند طارمی و آزمون را از کار بیندازند ... امیدوارم این اتفاق نیفتد تا این حداقل دلخوشی جامعه گرفته نشود.
  • دکتر AU ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    بحرین اشغالی باید مانند فلسطین اشغالی آراد گردد و به خاک میهن بازگردد همه مسئولین باید تلاش کنند خاک اشغالی را بازپس بگیریم
    • مهیار GB ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      دکتر جان، نظری هم در مورد مسابقات و شانس ایران برای صعود هم دارید که ارائه کنید تا استفاده کنیم یا خیر؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی